Ярослав Джоджик: “Корпорація”Опілля” об’єднає виробників натуральної продукції”

Нещодавно відомий тернопільський політик і підприємець у минулому Ярослав ДЖОДЖИК виступив з ініціативою створення корпорації “Опілля”, котра за задумом має об’єднати кілька підприємств. Ярослав Іванович коротко розповів про ідею корпорації.

 

– Ярославе Івановичу як виникла ідея організувати корпорацію “Опілля”?

Ми почали відроджувати пивоварню “Опілля”. Це найстаріше підприємство Тернополя. Довший час пивоварня перебувала на грані банкрутства. В попередні роки в Україні збанкрутувало 68 аналогічних пивоварень. Вони не витримали конкуренції із транснаціональними брендами. Мало хто вірив у можливість відродження невеликого заводу, який випускає лише натуральну продукцію. Адже  до того тенденції були зворотніми. Проте, оцінка запитів споживача дозволила дати друге дихання заводу.

Ми з’ясували, що споживачі часто орієнтуються на рекламу та не задумуються над складом купованої продукції. Вони довіряють масованій рекламі або звичці. Натомість натуральної продукції або немає в достатній кількості, або бракує інформації про неї. “Опілля” у своїх інформаційно-рекламних заходах зробило акцент на розповіді про склад продукції. Нашою метою було не тільки просування торгової марки, але й бажання допомогти споживачеві знаходити дійсно якісну і природну продукцію.

Після проведення інформаційної кампанії стало зрозуміло – люди хочуть споживати значно більше натуральної корисної продукції “без  хімії”. “Опілля” обрало головним принципом – виробництво якісної і натуральної продукції. Таким є наше пиво і наш квас. Такою буде вся нова продукція, яка буде  вироблятися під торговою маркою “Опілля”.
Зокрема, вже ближчим часом тернополяни зможуть посмакувати мінеральною водою „Опілля” розлитою для торгової марки на Сатанівському родовищі мінеральної води. Крім того плануємо виробляти солодкі води (Лимонад, Тархун, Дюшес) за традиційними рецептами рецептами 70-80 років, коли в рецептах не було жодної хімії.

Правильний вибір частки ринку, дозволив нам досягти значних успіхів. Зокрема, у 2011 році “Опілля” у 2 рази покращило показники 2010 року, тоді, як загальні продажі пива по Україні впали на 3 %, а наші конкуренти з потужнішими рекламними бюджетами пережили спади продажів у 25 % і 11 % відсотків. Людям подобається своє і добре.

Цей успішний досвід “Опілля” довів, що виробник натуральної продукції може ефективно просувати свої вироби. Ми б хотіли поширити цей досвід, щоб ним могли скористатися інші виробничники.

Разом з тим ми виявили і проблему. Виробникам екологічно чистої, натуральної продукції, багато з яких розташовані на Тернопільщині, бракує коштів для просування своїх виробів. Їм важко конкурувати із міжнародними та загальнонаціональними торговими марками, а їхню хорошу, якісну, натуральну продукцію важко знайти вже за межами району розташування виробництва. У той самий час, людям важко знайти натуральне. Етикетки багатьох товарів незабаром можна буде використовувати для вивчення хімії.

– Чому так? Адже зрозуміло, що натуральне краще?

Той, хто спеціалізується на натуральній продукції, несе більші витрати, змушений рахуватися з меншими термінами зберігання. Як правило, сировина і упаковка теж дорожчі, бо мають дотримуватися певні екологічні стандарти. Таке виробництво передбачає довготривалі вкладення коштів і поступову віддачу.

Великі транснаціональні бренди на перше місце ставлять об’єми виробництва, швидку окупність, масовість. Це вимагає більше дешевої сировини, великих рекламних бюджетів, великі вкладення у швидку розбудову мережі збуту.

– Тобто корпорація “Опілля” це об’єднання виробників натуральних місцевих продуктів для протидії засиллю “хімії”?

Так. Корпорація “Опілля” задумана, як об’єднання різних виробників екологічно чистої, натуральної продукції для просування на ринках області і поза її межами. Таким чином ми хочемо реалізувати принцип: “Виробляй і купуй якісне українське!”. Вже зараз, особливо на Тернопільщині, є достатньо якісної натуральної продукції.

Ми хочемо об’єднати таких виробників, їхні ресурси для спільної вигоди. Тоді вони зможуть на рівних конкурувати з великими транснаціональними компаніями, але пропонуватимуть натуральні продукти.

– Яка безпосередня вигода для цього виробникам і людям?

Спільна робота у рамках корпорації дозволить навіть невеликим виробникам знаходити свого покупця за рахунок спільної мережі збуту, рекламних заходів, формування спільного позитивного іміджу. У майбутньому плануємо, що буде загальне об’єднання тернопільських підприємців, котрі просуватимуть спільно свою продукцію не тільки в Україні, але й поза її межами. Тернопільщина повинна стати своєрідною торговою маркою, з якою асоціюватимуть натуральну і якісну продукцію. Таке об’єднання дозволить також встановити певні правила, свого роду “еко-марку”, яка дозволить споживачу безпомильно обирати природну продукцію і бути впевненим, що там немає жодних шкідливих складників.

Крім прямої вигоди від такої співпраці для підприємців і споживачів буде конкретна вигода для області в цілому. Адже розвиток місцевого виробництва – це робочі місця, сплачені податки, будівництво доріг, житла тощо. Таким шляхом колись розвивалися багато  регіонів Австрії, Німеччини, Чехії, Польщі. Місцеві виробники об’єднувалися і спільно виходили на зовнішні ринки. Від цього виграють усі.

opillia.com

-1 thoughts on “Ярослав Джоджик: “Корпорація”Опілля” об’єднає виробників натуральної продукції”

  • 12:33 | 21.03.2012 о 12:33
    Permalink

    Так справді , зараз сам постійно купую тільки Опілля , це одне пиво яке ще є нормальним (хотьби таким і залишилось), мені 25 я не знаю яке пиво було в 80 р. але якщо боати порошкове пиво зараз ,а це все яке зараз представлене Опілля для мене це номер один і аналогів ще не знаходив , а ще в Карпатах Гоцульське пробував (також вар.) , але багато його не напєшся 🙂 1л.- 23 грн.
    Успіхів в роботі , молодці

Коментарі вимкнені.