Хто став “білою вороною” серед претендентів на пост мера Тернополя?

Напередодні вихідних в Тернополі з’явилися десятки бігбордів із зображенням директора кабельної мережі “Колумбус” Ігоря Вонса.

Формальною причиною появи реклами стала подяка абонементам за співпрацю. Однак зробити це “Колумбус” міг у значно простіший спосіб, адже має постійний канал комунікації з клієнтами. Тут, очевидно, йдеться про цілеспрямовану рекламну кампанію з застосуванням зовнішньої реклами, радіостанцій, газет та телебачення.

Пан Вонс є членом партії “Народний фронт”, куди потрапив за протекцією Романа Заставного. Із Заставним його пов’язує давнє “застільне” знайомство. Саме Вонса екс-мер Тернополя планував пристроїти на посаду першого заступника Барни, щоб хтось свій приглядав за господаркою ОДА. Тепер, очевидно, Вонс стане учасником мерської кампанії, а керівником передвиборчого штабу – “всезнайко” Заставний.

Джерело: “За Збручем”

-1 thoughts on “Хто став “білою вороною” серед претендентів на пост мера Тернополя?

  • 12:55 | 13.07.2015 о 12:55
    Permalink

    Ну шо, панєслась!!! Заставний з барною збирають хто би профінансував їхнє остаточне захоплення області – тепер вже в самому обласному центрі. А потім всі канали віддадуть Вонсу за вірну співпрацю))

Коментарі вимкнені.