Хтось спеціально робить усе для того, щоб нічні тролейбуси у Тернополі показували максимально збитковий результат

У мене таке враження, ніби хтось спеціально робить усе для того, щоб нічні тролейбуси показували максимально збитковий результат і щоб їх після 20 січня скасували.

Усе через графіки. Тут або їх порушують водії, або їх навмисно хтось склав такими, щоб або нічого, або усе на раз.

Сьогодні, 11 січня, я спеціально прийшов на зупинку біля залізничного вокзалу (в напрямку Баму), щоб подивитись, скільки людей стоїть в очікуванні транспорту.

На годиннику 22:30. На зупинці – приблизно 17-20 чоловік. Може один-два пільговика, всі інші – платна категорія. Під’їжджає маршрутка №16 (борт ВО 8531 АК). І майже всі вишикувались у чергу зайти у неї (на фото).

На годиннику вже 22:31. Рівно о цій годині та хвилині від зупинки “Центр” (“Зелена” церква) повинен відправлятись нічний тролейбус №5. Із телефона заходжу на сайт detransport.com.ua (саме на сайт, а не на мобільний додаток) подивитись, чи це дійсно так. А НЕ ТАК! Тролейбус уже їде по вул. Пирогова. І як тільки він з’явився у полі зору на вул. Гоголя, маршрутка вирушила.

Тролейбус (борт 148) під’їжджає на зупинку о 22:32. У салоні – кілька людей, ще двоє заходять. Підійшов до кабіни водія і кажу йому, що він випереджає графік. Він у відповідь, що від вокзалу у нього написано 22:35.

Ну нехай так. Але ж він НЕ МАЄ ПРАВА рушати від контрольної зупинки раніше графіка, бо людина може туди прийти буквально за півхвилини до часу відправлення.

До речі, я вже не вперше помічаю, що нічні тролейбуси на кілька хвилин випереджають свої графіки.

Наступне питання – чи за графіком від залізничного вокзалу відправилась маршрутка №16? Бо якщо вчасно, то виходить, що різниця у розкладі між нею і тролейбусом №5 лише кілька хвилин. Вони ж на даному напрямку дублюють один одного.

У результаті через неузгодженість розкладів маршруток і тролейбусів, а також порушення графіків потім скажуть, що нічними тролейбусами мало хто їздить – і візьмуть і відмінять їх!

Від себе додам, що інтервал кола нічним тролейбусам потрібно скоротити хвилин на 5-10. Бо вночі і дороги вільні від машин, і більшість світлофорів у режимі “увага”, і менше часу затрачається на посадку-висадку пасажирів (на деяких проміжних зупинках взагалі може ніхто не виходити і не заходити).

Можливо друге коло потрібно потрібно скасувати, бо пів рейсу тролейбус (що Тр5, так і Тр11) може їхати взагалі порожнім, а натомість додати по одному колу кожному перед існуючими графіками. Бо, наприклад, дві години увечері Тр5 взагалі не їздить: останній звичайний Тр5 заїжджає у депо о ~20:10, а нічний виїжджає з депо о 22:13. Звичайний Тр11 їздить до ~22:35, тому там паузи у русі немає.

Коротше кажучи, з тими графіками треба щось робити, бо хорошу ідею з нічним (а точніше – вечірнім) транспортом можна дуже легко завалити. Так не повинно бути.

Антон Марчевський, Транспорт Тернополя

Коментарі вимкнені.