Міська влада хоче підрахувати пільговиків у Тернополі
Для цього в громадському транспорті встановлять валідатори. Електронні пристрої кріпитимуть при вході маршрутного таксі чи тролейбуса. Коли вони запрацюють, то пасажири, щоб потрапити у салон, повинні будуть приставити до апарату пластикову картку з мікрочіпом. Так тернопільські чиновники контролюватимуть пасажиропотік. Спершу на систему карток переведуть міські тролейбуси.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Людина приставляє до цього пристрою картку, їй видруковується чек, який і забезпечує їй право на проїзд».
Загалом електронні картки поділятимуться на кілька видів. Окрім пільгової, буде й звичайна. Тернополяни користуватимуться нею замість проїзного, а поповнюватимуть через термінали, які розташовані у місті. Щоб зрозуміти і звикнути до такої системи, у «Тернопільелектротрансі» радять поїхати за кордон і подивитись, як це відбувається там.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Була організована поїздка в країни Європи – у Польщу, Чехію. Ми мали можливість ознайомитися із веденням бізнесу у сфері перевезень міським електричним транспортом. Ми зрозуміли, що це є те, до чого ми маємо рухатися».
Щоб у старих і понищених тернопільських тролейбусах з’явились новенькі валідатори, міська рада дозволила «Тернопільелектротрансу» взяти кредит – позику у чотири з половиною мільйони гривень під заставу нерухомого майна.
Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Це не кредит на проїдання, це кредит для розвитку підприємства – для того, щоб ми були конкурентоздатні, надалі надавати послуги і щоб ні в якому разі підприємство не зникло з карти перевезень міста Тернополя».
А ось кондуктори через нововведення в «Тернопільелектротрансі», стануть непотрібними. Працівників комунального підприємства обіцяють не звільняти – їх планують перекваліфіковувати на водіїв чи контролерів.
ІНТБ
Коментарі вимкнені.