100 тисяч квитків на Євро-2012 розіграють в акціях і конкурсах

Понад 100 тисяч квитків на матчі футбольного чемпіонату Євро-2012 будуть розіграні в рамках промоційних кампаній офіційних спонсорів УЄФА. Про це повідомили в МОК “Євро-2012 Україна”.

УЄФА було укладено домовленості з комерційними партнерами, телерадіомовними компаніями, приймаючими містами, Національними федераціями-учасницями турніру та іншими юридичними особами, для яких передбачено квиткові квоти як подяку за їх допомогу в організацію турніру.

Рекламні лотереї та акції, організовані такими комерційними партнерами та національними спонсорами Євро-2012, збільшать кількість квитків, які можуть отримати вболівальники. УЄФА підкреслює, що лише комерційні партнери мають право розігрувати квитки в лотереях та конкурсах.

Як розповідають в оргкомітеті, кожен спонсор сам вирішує, коли краще розпочати промо-акцію. “Деякі з них уже стартували, інші ще ні. Часто акції розпочинаються за рік до початку турніру і набувають найбільшої активності за 6 місяців до змагань”, – кажуть у МОК.

Ці квитки будуть розповсюджуватися крім офіційного продажу 75% від загальної вартості квитків на матчі Євро-2012, які отримають футбольні вболівальники та фанати команд.

ТСН

Коментарі вимкнені.