Каретам швидкої заважають водії ЗІЛів та пішоходи
Працівники ДАІ їздили у спеціальний рейд. Швидка допомога і три автомобілі автоінспекції працювали на вулицях Тернополя. Міліціонери перевіряли, чи учасники дорожнього руху правильно реагують на проблискові вогники, якими обладнаний спецтранспорт.
– Миготять сині вогники на спецтранспорті —водію треба пригальмувати, червоно-сині — зупинитись. В обох випадках треба надати дорогу. Здавалося б, просто і зрозуміло, але деякі водії цього простого правила не дотримують, – кажуть міліціонери.
Операцію “Спецсигнал” тернопільські автоінспектори проводять декілька років поспіль. Її мета – привернути увагу водіїв до проблем на дорозі. «Автомобілі, які рухаються з проблисковими вогниками, — ознака того, що хтось потребує допомоги, – каже командир окремого взводу супроводження Олександр Подсаднюк. – Не пропускати такі автомобілі не лише з моральної точки зору неправильно. Штраф за такі дії – від 510 до 680 гривень, або вилучення посвідчення водія. Правоохоронець нагадав і значення кольорів маячків. Якщо їде транспорт з синіми вогнями, водії повинні скерувати вправо, пригальмувати та надати місце для проїзду. Якщо ж вогні червоно-сині – автомобілі на всіх смугах зобов’язані з’їхати вправо та зупинитися.
Під час рейду, окрім колони, в місті чергували додаткові патрулі ДАІ. Коли спецтранспорт проїжджав, патрулі зупиняли порушників. «Часто на виклик треба їхати якнайшвидше, 5-7 хвилин — різниця між життям та смертю людини. Це трапляється, наприклад, у випадках аварій, — говорить фельдшер швидкої Роман Костів. – А частина водіїв, на жаль, не розуміє, що їде автомобіль, який треба пропустити. Потрібно розуміти — ці вогні увімкнені не просто так».
«У Тернополі найскладнішими є ситуації для карет швидкої допомоги в години пік, на вузьких вулицях, а також біля лікарні швидкої допомоги, де припарковані авто блокують під’їзд, – зауважив шофер автомобіля з червоним хрестом Мирон Баяк. – Серед порушників і водії “крутих” авто, і старих ВАЗів.
Тих, хто не дотримував правил інспектори зупиняли. Дехто заперечував порушення. Міліціонери ж тільки роз’яснювали водіям правила, не штрафуючи їх.
«Я не порушував, зупинився, – навіть після перегляду відеозапису, де зафіксоване порушення, стверджував водій автомобіля. Коли шофер зрозумів, що штрафу не буде, зізнався журналістам, що таки порушив правила. «Уперше зустрічаюся з такою профілактикою,- зауважив чоловік. – Буду уважнішим і робитиму все, як треба. Живу біля вузької дороги і часто бачу, як їде швидка чи пожежна, а їх не пропускають».
Одного з порушників-таксистів журналісти розпитували, що потрібно робити, коли їде транспорт з синіми вогнями. Водій здивовано відповів – «Хіба такий є? Може, щось нове ввели». Відповідь дивна, бо автомобілі швидкої десятками років обладнують лише синіми вогнями. Порушували не лише водії, а й пішоходи. Попри рух спецтранспорту, люди переходили та перебігали дорогу. Отож, слід пам’ятати, що транспорт не просто так обладнують спеціальними сигналами.
Під час рейду, окрім колони, в місті чергували додаткові патрулі ДАІ. Коли спецтранспорт проїжджав, патрулі зупиняли порушників. «Часто на виклик треба їхати якнайшвидше, 5-7 хвилин — різниця між життям та смертю людини. Це трапляється, наприклад, у випадках аварій, — говорить фельдшер швидкої Роман Костів. – А частина водіїв, на жаль, не розуміє, що їде автомобіль, який треба пропустити. Потрібно розуміти — ці вогні увімкнені не просто так».
«У Тернополі найскладнішими є ситуації для карет швидкої допомоги в години пік, на вузьких вулицях, а також біля лікарні швидкої допомоги, де припарковані авто блокують під’їзд, – зауважив шофер автомобіля з червоним хрестом Мирон Баяк. – Серед порушників і водії “крутих” авто, і старих ВАЗів.
Тих, хто не дотримував правил інспектори зупиняли. Дехто заперечував порушення. Міліціонери ж тільки роз’яснювали водіям правила, не штрафуючи їх.
«Я не порушував, зупинився, – навіть після перегляду відеозапису, де зафіксоване порушення, стверджував водій автомобіля. Коли шофер зрозумів, що штрафу не буде, зізнався журналістам, що таки порушив правила. «Уперше зустрічаюся з такою профілактикою,- зауважив чоловік. – Буду уважнішим і робитиму все, як треба. Живу біля вузької дороги і часто бачу, як їде швидка чи пожежна, а їх не пропускають».
Одного з порушників-таксистів журналісти розпитували, що потрібно робити, коли їде транспорт з синіми вогнями. Водій здивовано відповів – «Хіба такий є? Може, щось нове ввели». Відповідь дивна, бо автомобілі швидкої десятками років обладнують лише синіми вогнями. Порушували не лише водії, а й пішоходи. Попри рух спецтранспорту, люди переходили та перебігали дорогу. Отож, слід пам’ятати, що транспорт не просто так обладнують спеціальними сигналами.
Такі рейди ватро зробити систематичними і рано чи пізно почати притягувати до відповідальності. Потрібно міняти психологію людей бо взавтра швидка може знадобитись кожному з нас.