Розпочалась реєстрація учасників на “Тернопільський рейд 2011”
Реєстрація учасників на Тернопільський рейд 2011.
Переглянути “Старт Тернопільський рейд 2011” на карті
Загальний регламент «Тернопільський рейд 2011»
1. Загальна інформація
2. Мета та цілі
3. Вимоги до учасників змагань
4. Вимоги до автомобілів
5. Правила проведення змагань
6. Залікові групи
7. Екологія. Безпека
8. Реклама
9. Зміни в даному регламенті
1. Загальна інформація
1.1. Дата проведення – 19 березня 2011р.
1.2. Розклад:
Час | Подія | Координати |
6.45 – 7.00 | Формування конлони для доїзду до місця старту с.Березовиця ресторан «Пролісок» | N:49.490684
E:25.617489 |
7.45 – 8.30 | реєстрація учасників, видача дорожніх книг, внесення координат КП у навігаційні пристрої | N: 49.388232
E: 25.673654 |
8.30 – 9.00 | брифінг | |
9.00 | старт | |
15.00 | фініш | |
16.30-17.00 | Нагородження |
1.3. Вступний внесок з одного транспортного засобу:
AVT – 100 грн.
Джипи -150 грн
(кошти використовуються для матеріально-технічного забезпечення змагань).
2. Мета та цілі
2.1. Загальний принцип — не нашкодь природі, не нашкодь людям, не нашкодь цінностям що створені людьми та природою.
2.2. Мета заходу.
2.2.1. Пропаганда позашляхового автоспорту серед широких мас населення.
2.2.2. Пропаганда здорового способу життя.
2.2.3. Звернення уваги громадськості та ЗМІ до екологічного забруднення Тернополя та околиць міста сміттям, впливу антропогенного фактору на оточуюче середовище.
2.2.4. Вивчення та пошук історичних пам’яток, знайомство з історією рідного краю, відновлення традицій та звичаїв.
2.2.5. Виявлення найсильніших учасників.
3. Вимоги до учасників змагань
3.1. Учасник змагання — фізична особа, що заявила для участі один екіпаж.
3.2. Всі члени екіпажу повинні бути не молодше за 16 років. Пілот (водій) повинен володіти посвідченням водія категорії «В».
3.3. Кількість членів екіпажу не повинна перевищувати кількості сидячих місць автомобіля. 3.4. Для участі необхідно записати в заявочному листі дані екіпажу:
3.4.1. Прізвище, ім’я та по-батькові пілота, штурмана та інших членів екіпажу.
3.4.2. Державний реєстраційний номер автомобіля, марка та модель автомобіля.
3.4.3. Особисті підписи членів екіпажу.
4. Вимоги до автомобілів
4.1. До участі в змаганнях допускаються справні колісні повнопривідні автомобілі з колісною формулою 4х4, що пройшли реєстрацію і схвалені технічною комісією.
4.2. Автомобіль повинен бути у справному стані , відповідати вимогам ПДР України,мати поліс ОСАГО.
4.3. На автомобілі повинні мати справні буксирувальні провушени чи фаркоп спереду та ззаду.
4.4. Автомобіль повинен бути обладнаний серійно виготовленими пасками безпеки, якщо вони передбачені заводом-виробником.
4.5. Всі предмети, що знаходяться в автомобілі повинні бути надійно закріплені.
4.6. Вся відповідальність за невідповідність автомобілів технічним вимогам даного регламенту покладена на учасників.
4.7. Обов’язкове спорядження автомобіля.
4.7.1. Аптечка.
4.7.2. Вогнегасник.
4.7.3. Запасне колесо.
4.7.4. Буксировальний трос.
4.7.5. Запас пального на 200 км по асфальту.
4.7.6. Цифровий фотоапарат з USB-кабелем для підключення до комп’ютера (на момент старту картка пам’яті фотоапарата повинна бути чиста).
4.7.7. GPS.
4.7.8.Мобільний телефон.
4.8. Рекомендоване спорядження автомобіля.
4.8.1. У зимовий період — зимова гума.
4.8.2. Радіостанція СВ, УКВ.
4.8.3. Лебідка.
4.8.4. Корозахисна стропа.
4.8.5. Лопата.
4.8.6. Комплект шаклів.
4.8.7. Рейковий домкрат типу Hi-Jack.
4.8.8. Бензопила та сокира (тільки для сухих дерев).
4.8.9. Sand tracks.
4.8.10. Подовжувач тросу (до 100 м).
4.8.11. Додатковий цифровий фотоапарат.
4.8.12. Запасні елементи живлення для фото та навігаційного обладнання.
4.8.13. Ручка (олівець).
4.8.14. Ліхтарик.
4.8.15. Додатковий запас пального (20 л).
5. Правила проведення змагань
5.1. Правила проведення змагань визначаються індивідуальним регламентом етапу.
5.2. Порядок старту встановлюється організатором, за порушення порядку старту накладається пеналізація у розімір 1 КП. Інтервал між екіпажами (автомобіль, чи пара квадроциклів), що стартують – 1 хв.
5.3. Загальною метою учасників рейду є взяття контрольних пунктів (КП) у мінімальний проміжок часу. Необхідно вкластись у відведений час (6 годин). Прибуття на Фініш після завершення ліміту часу (6 годин) вважається сходом (екіпаж дискваліфіковується).
5.3.1. Вартість КП (1 бал чи 2 бали) зазначається у дорожній книзі, що видається учаснику при реєстрації на старті.
5.3.2. Видача координат та фотографій КП відбувається перед стартом, в цифровому вигляді на USB носії (флешка). Організатор може вносити координати КП у навігаційні прилади учасника.
5.3.3. Забороняється використання мобільних телефонів, як фотоапарат!
5.3.4. Фіксація КП (контрольним пунктом КП вважається число, нанесене на нерухомий об’єкт (дерево, пеньок, стовп, опора моста, стіна і т.д.) — на знімку мають бути добре видимі такі, що однозначно ідентифікуються:
· номер даного КП;
· автомобіль учасника. Знімок повинен захвачувати мінімум половину автомобіля; Для квадроциклів – має бути видно два квадроцикла що стоясть в притул один до одного;
· один з членів екіпажа, який однією рукою торкається знаку з номером даного КП (не закриваючи його номера), а іншою рукою тримається за будь-яку частину свого автомобіля чи квадроцикла (окрім троса лебідки чи гілковідбійника), причому дана частина повинна складати єдине ціле з автомобілем (не має бути відокремлена від нього). Допускається відкриття дверей (у тому числі задньої), або капота.
5.3.5. Псування знаку контрольного пункту не дозволяється і пеналізується зняттям екіпажу зі змагання! Якщо цей факт зіпсування (знищення) знаку КП не дає можливості об’єктивно класифікувати інші екіпажі, організатор зобов’язаний прийняти рішення щодо скасування результатів цього КП.
5.3.6. Якщо екіпаж не взяв жодного КП — класифікація по даному екіпажу не проводиться, місце не зараховується, бали не нараховуються.
5.3.7. Переможцем вважається той, хто набрав найбільшу кількість балів за відведений час.
5.3.8. У випадку коли різні екіпажі набрали однакову кількість балів, переможцем вважається той екіпаж у котрого загальний час менший.
5.4. Евакуація автомобілів учасників іншими учасниками допускається.
5.5. Евакуація автомобілів учасників організаторами можлива тільки після завершення змагань.
6. Залікові групи
6.1. Залік у змаганях відбувається у наступних залікових групах:
— Серійні позашляхові автомобілі;
— Підготовлені позашляхові автомобілі;
— Мотовсюдиходи (ATV).
6.2. Розподіл транспортних засобів по залікових групах визначається технічним комісаром змагань перед стартом.
7. Екологія. Безпека
7.1. Застосування корозахісної стропи є обовязковим! Не допускається фіксація коро захисної стропи на дереві на висоті більше 30 см від поверхні землі. Крім того, корозахисна стропа не може бути зафіксована «на удавку» чи перекручена при фіксації на дереві.
7.2. Учасники зобов’язані працювати із сталевим тросом лебідки тільки в шкіряних рукавичках.
7.3. Заборонено торкатися стального тросу лебідки під навантаженням.
7.4. Заборонено перетинати стальний трос лебідки під навантаженням.
7.5. Заборонено використовувати лебідку зі сталевим тросом без правильно встановленого гасителя тросу.
7.6. Заборонений злив на землю чи в воду технологічних рідин (масла, пального тощо), викидання, спалювання і/чи закопування будь-якого сміття.
7.7. Категорично заборонено переїжджати залізничні колії у не встановлених для цього місцях, та порушувати правила дорожнього руху.
8. Реклама
8.1. На автомобілях Учасників під час проведення заходу повинна бути присутня обов’язкова реклама, якщо вона запропонована Організатором.
8.2. Організатор резервує собі безкоштовно на кожному транспортному засобі по 0,6 – 1,0 кв. м. на капоті, бокових поверхнях і дверях автомобіля. Ці площі повинні бути повністю вільні для розміщення обов’язкової реклами і стартових номерів. Площа що залишається вільною після розміщення реклами Організаторів може бути використана Учасником для розміщення іншої реклами.
9 Зміни в даному регламенті.
9.1. Організатор залишає за собою право вносити зміни в Регламент змагань.
Коментарі вимкнені.