Три жеки Тернополя “залетіли”
Найбільше скарг на якість обслуговування з поміж усіх жеків міста отримали у міськраді на ПП “Дружба сервіс-житло-1” і ТОВ “КК Коменерго-Тернопіль”, – пише газета “20 хвилин”.
Відтак у міськраді будуть вирішувати, чи розривати угоди з цими підприємствами.
Названі підприємства потрапили до списку найгірших за якістю їхніх послуг поряд із “Залізничником”, повідомив перший заступник міського голови Перто Ландяк.
– Ці підприємства визначили на основі скарг від мешканців, дзвінків на диспетчерську службу мерії та інформації управління, – каже Петро Ландяк. – Так, на роботу одних підприємств було лише 20-30 скарг, а на роботу інших – 180-190.
Зокрема, найбільше скарг надійшло на роботу “Залізничника”. Його визнали збитковим ще за попередньої каденції міськради.
– Рішення про передачу будинків, які обслуговував “Залізничник”, прийняли на виконкомі ще у грудні минулого року, – продовжує Петро Ландяк. – Частина будинків мала перейти на баланс “Коменерго-Тернопіль”, частина – до ПП “Східний масив”. Не було прибутків у підприємства і цьогоріч. На роботу цього жеку надійшло 198 скарг і звернень.
Причиною більшості своїх проблем на підприємстві вважають старий житловий фонд і пов’язану з цим зношеність комунікацій та необхідність ремонту покрівель та балконів. У список гірших потрапили також ПП “Дружба сервіс-житло 1” і ТОВ “КК Коменерго-Тернопіль”. Утім, дехто із депутатів все ж намагався відстояти “честь” найгірших підприємств, мотивуючи це суб’єктивізмом кожної скарги. Розібратись зі змістом заяв запропонував також керівник “Дружби сервіс-житло 1” Олег Лемега.
– Вважаю, що скарга могла бути у тому випадку, коли я відмовив би у чомусь мешканцеві, – каже він. – А якщо людина телефонує і говорить, що у квартирі прорвало якусь трубу, то, зрозуміло, що поломку потрібно ліквідувати, але до чого тут вина жеку!
Відтак керівник підприємства попросив міськраду, складаючи список найгірших підприємств, чітко розподіляти скарги і заяви. А серед проблем, які заважають жеку надавати послуги якісніше, назвав проблеми з водопроводом, асфальтуванням доріг, необхідністю ремонту покрівель та браком коштів.
Про кошти заговорив на засіданні й директор “Коменерго-Тернопіль”, який наразі обслуговує будинки у мікрорайонах “Сонячний” та “Новий Світ”. На його баланс ще минулого року за рішенням міськради передали 10 будинків від “Залізничника”. Цікаво, що вихід зі складної ситуації на підприємстві вбачають у піднятті тарифів.
До слова, хто саме обслуговуватиме будинки, які поки перебувають на балансі у “найгірших”, так і не сказали.
Коментарі вимкнені.