Подорожчання не буде?! – начальник Управління транспорту Ігор Мединський визнав підрахунки Романа Торожнюка

Нещодавно ми публікували  детальний аналіз рентабельності маршрутного таксі Тернополя, проведеного депутатом міськради Романом Торожнюком. І не забарилась відповідь з міської ради.

Зокрема, начальник Управління транспорту  Ігор Мединський заявив, що розрахунки депутата йому відомі, однак вони є досить суб’єктивні.

– Наші спеціалісти цю інформацію перевірили і знайшли багато неточностей. Деякі види витрат взагалі не враховано. Питання щодо підвищення вартості проїзду у маршрутках у нас вивчається вже кілька місяців. І ми дійшли висновку, що рентабельність проїзду перевищує 3 гривні,- попередньо говорив  Мединський.

Проте  сьогодні, по закінченню засідання виконавчого комітету міськради, Ігор Мединський спростував власні слова і сказав, що Роман Торожнюк, дійсно, був правий в підрахунках.

Це пан Мединський озвучив при журналістах. Ба більше! Навіть дав слово найближчим часом обстежити пасажиропотік, що підтвердить, або навпаки спростує вимоги перевізників стосовно підвищення тарифів.

-Аналіз пасажиропотоку – це не примха депутата, а обов’язок управління транспорту. Перевізники, звичайно, подають свої обрахунки, однак потім їх обов’язково має проаналізувати  профільне управління. Тобто сім днів, на кожен рейс  має бути закріплена людина і визначити обґрунтованість наданих перевізником показників. Це їх робота, за яку отримують заробітну плату,- пояснює Роман Торожнюк.

За словами Мединського, уже сьогодні перевізники мають надати усі розрахунки по статтях витрат та вивести оптимальний тариф на перевезення пасажирів. Однак, ще не маючи на руках цифр, начальник управління запевняє, що вони достовірні і дійсно потрібно піднімати вартість проїзду з 3 грн. до 4 грн.

Мабуть, Мединський має «якісь» підстави вірити перевізникам на слово. Однак Роман Торожнюк переконаний, що об’єктивного аналізу перевізники не нададуть.

Щоб ціну не малювали «зі стелі», депутат готовий навіть піти на декілька днів у відпустку та разом з Ігорем Мединським «показатись»  в маршрутках, аби провести ще один,спільний аналіз рентабельності маршрутного таксі. І тільки після цього, маючи, правдиві та незаангажовані дані, можна буде говорити про  цінову реформу.

ЛТДейлі

Коментарі вимкнені.