Сергій Надал розповів про найпроблемніші зони у Тернополі
У центрі Тернополя почастішали провали дорожнього покриття. Їх пояснюють специфічною погодою та підмиванням грунту в районі каналізаційних мереж. Провалля швидко ліквідовують, але очевидно, що потрібно вживати заходи із запобігання таких ситуацій, адже внаслідок них рух в центрі Тернополя практично паралізовується, а на вулицях утворюються величезні автомобільні “корки”… Про це спитали журналісти «Нової…» міського голову Тернополя Сергія Надала.
– Протяжність існуючої міської зливової каналізації у Тернополі 32 км. Від часу будівництва зливова система не проходила реконструкції та належного ремонту, – розповідає мер. – Актуальним є також зростання житлової забудови міста без будівництва нових віток дощової каналізації. Натомість практикується відведення дощових вод із території новобудов до старої міжбудинкової системи або поверхневе водовідведення на проїжджу частину вулиць. Внаслідок такої “практики” існуюча зливова каналізація в деяких районах міста фізично неспроможна відвести велику кількість води під час злив, оскільки у діючих мереж значно менша пропускна здатність.
Для забезпечення відведення дощових вод із житлових мікрорайонів міста є необхідність у будівництві колектора дощової каналізації на вул. Галицькій. Уже є проектна документація “Реконструкція інженерних мереж по вул. Галицькій”. Орієнтовна кошторисна вартість робіт в цінах 2013 р. складає “непідйомні” для міського бюджету 72 млн. грн.
Проблемними також залишаються такі зони нашого міста:
– вул. Миру в районі примикання вул. Дружби;
– вул. Глибока;
– вул. Стадникової;
– вул. Оболоня;
– перехрестя вул.Збаразької і Бродівської;
– просп. Злуки в районі вул. Спортивної;
– вул. Над Яром – вул. Галицька;
– просп. Бандери в районі перехрестя вул. Татарської і Шопена.
У центральній частині міста є загальносплавна каналізація, будівництво якої розпочали ще “за Австрії”. Ці мережі не досліджувались спелеологами, що не дає повної інформації про їх технічний стан. Провалля асфальтобетонного покриття, що виникали на перетині вул. Руської та бульв. Шевченка (р-н магазину “Адідас”), вул. Кн. Острозького та Руської (колишнє кафе “Космос”) та на вул. Руській (в р-ні кафе “Нептун”) спричинені зношенням водопровідно-каналізаційної мережі. Просадки тротуарного покриття, що утворились на бульв. Шевченка на примиканні до вул. Сагайдачного, на бульв. Т.Шевченка в р-ні маг. “Кооператор” та маг. “Ігор”, бульв. Шевченка, 4, спричинені відсутністю відмосток, гідроізоляції та належного водовідведення біля цих будинків. Лінійне водовідведення закритого типу із підключенням до існуючих мереж дощової каналізації зробило б неможливими такі просадки.
Коментарі вимкнені.