Шахраї надалі “розводять” тернополян
Повіривши псевдобанківським працівникам, двоє жителів Тернополя втратили гроші з платіжних карток. З одного рахунку було знято 500 гривень, з іншого – 1300.
Те, що з її кредитної картки зникли гроші, 33-річна тернополянка виявила лише через місяць. Жінка хотіла оплатити кредит і побачила, що з її «електронного гаманця» зняли 1300 гривень. Пропажу грошей з рахунку потерпіла пов’язала із телефонним дзвінком, який надійшов напередодні від нібито співробітника банку. Співрозмовник, представившись працівником служби безпеки фінустанови, переконував жінку у ризику втратити кошти у зв’язку з кібератакою невідомих осіб. Відтак лиходій дізнався утернополянки номер картки та інші персональні дані і зняв з кредитки гроші.
Схожа неприємність спіткала 32-річного жителя обласного центру. З його рахунку зняли півтисячі гривень. Чоловік міг втратити значно більше, але він вчасно розпізнав шахрайську схему та заблокував картку. Як пригадує потерпілий, до нього теж зателефонували нібито з банку та повідомили, що з рахунку намагаються незаконно зняти кошти. Відтак зловмисники вивідали у нього банківські реквізити платіжної картки.
За фактами шахрайств міліціонери відкрили кримінальні провадження. Зловмисників розшукують
Міліціонери знову і знову застерігають жителів області від шахраїв та наголошують нікому за жодних обставин не повідомляти реквізити своїх банківських карток. Пам’ятайте, що це конфіденційна інформація. Працівники фінустанов ніколи не будуть запитувати в телефонному режимі персональні дані клієнтів.
Також дослухайтеся до порад правоохоронців, дотримуючись яких, ви не потрапите у тенета шахраїв та збережете свої кошти:
– ні в якому разі не розголошуйте нікому термін дії картки (4 цифри біля номеру картки наприклад 09/17), CVV-код (3 цифри на звороті картки зазвичай нанесені на полі для підпису після цифр);
– не передавайте платіжну картку для використання іншими особами, у тому числі родичами;
– установіть добовий ліміт на зняття коштів;
– час від часу перевіряйте стан коштів на рахунку;
– якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону.
І, насамкінець, обов’язково розкажіть про такий вид шахрайства усім своїм рідним та знайомим. Чим більше люди будуть поінформовані, тим менше вони будуть потрапляти у тенета пройдисвітів.
Коли ж з вами сталася біда, негайно телефонуйте до міліції за телефоном 102. Ваше оперативне звернення допоможе зберегти ваші кошти та встановити особу шахрая.
Коментарі вимкнені.