Статті в тернопільських газетах шкодять репутації кореспондентки ТСН

Кореспондент ТСН Ольга Кашпор заявила, що не є автором замовних статей, пов’язаних з висвітленням діяльності першого віце-прем’єра Сергія Арбузова, які вийшли у ”Новій Тернопільській газеті”, чернівецькій газеті ”Буковина” та виданні ”Черкаський край”.

Про це йдеться у повідомленні журналістки через прес-службу ”1+1″, пише Телекритика.

Ольга Кашпор обурена тим фактом, що в низці регіональних газет з’явилися матеріали, підписані її ім’ям, і вважає, що це шкодить її діловій репутації.

“З’ясувалося, що я у відпустці часу не гаяла, а підпрацьовувала одразу в чотирьох регіональних виданнях! Гастролювала у Черкасах, Чернівцях, Рівному і Тернополі. Про свої трудові звитяги дізналася з публікації на”Українській правді”, навіть побачила скани статей, підписаних моїм ім’ям. Поява цих матеріалів за моїм підписом шкодить моїй діловій репутації, адже я ніколи не створювала статей подібного характеру”, – пояснює пані кореспондентка.

Редактори газет, у яких вийшли статті, протитровані Ольгою Кашпор, повідомили, що журналісти з такими іменами у них в редакціях не працюють, а матеріали вони отримали вже готовими через рекламний відділ і розмістили їх на правах реклами.

Керівник ТСН Сергій Попов вважає цю ситуацію неприпустимою і такою, що може призвести до втрати довіри до журналіста.

“Зараз маємо недопустиму ситуацію як з етичної сторони, так і юридичної: не можна ось так просто взяти і присвоїти ім’я, тим паче ім’я, за яким стоять роки професійної роботи і довіри глядачів”, – сказав пан Попов.

Ольга Кашпор заявила, що не бере ”джинсових” грошей, пише”Телекритика”.

Як зазначила Українська правда, 17 липня у ”Новій Тернопільській газеті”, газеті ”Буковина” та виданні ”Черкаський край” вийшла стаття ”Кіпр не захистить від податків” та підзаголовком: ”Верховна Рада підтримала ініціативу Сергія Арбузова, яка посилить контроль над великим бізнесом”. Усі три тексти підписані Ольгою Кашпор.

Телекритика

загрузка...

Comments are closed.