Техніки в місті нема, а на піар мера – мільйони
30 млн. грн. – стільки, за підрахунками експертів, потратив на власний піар Сергій Надал з 2009 р. до сьогодні. Велика частина цих грошей пішла на знищення репутації його конкурентів. У значній мірі – попередника, який очолював Тернопіль до Сергія Віталійовича. Дискредитація конкурентів сьогоднішнього мера за допомогою оплачених публікацій триває до сьогодні.
Якби ж замість цього діючий міський голова постарався зберегти і не допустив розкрадання майна МШЕДу, а за витрачені на самопіар оновив базу спецтехніки міста – сьогодні Тернопіль не лише оперативно справився б зі сніговим колапсом на своїй території, а й допоміг прибрати сніг Львову та Івано-Франківську.
Коментарі вимкнені.