Тернопільські маршрутки вимагають більше грошей від пасажирів

Уже двічі перевізники Тернополя подавали на розгляд виконавчого комітету розрахунки щодо перегляду тарифів на перевезення пасажирів у громадському транспорті. Однак до цього часу вартість проїзду не змінювалася.Тому вони знову звернулися до міської ради з клопотанням переглянути вартість проїзду. Наразі невідомо, яким буде остаточне рішення.

Однак, як повідомив начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський, сьогодні ситуація вимагає серйозного вивчення і врегулювання. Адже необхідність перегляду діючих тарифів зумовлена із значним зростанням цін на паливо, мастильні матеріали та запасні частини. Для прикладу, ціни на паливно-мастильні матеріали, порівняно з попереднім періодом, коли встановлювалися діючі тарифи на проїзд, зросли на десять відсотків. За цей час відбулося також збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 960 до 1147 гривень, що у свою чергу позначилося і на збільшенні відрахувань із заробітної плати. На вісімнадцять з половиною відсотків зросла вартість шин та інших механізмів. Окрім того, в період економічної кризи погіршились умови щодо заміни та оновлення рухомого складу через складність в отриманні кредитів та зростання відсотків, що призвело до збільшення вартості автобусів. У зв’язку із сукупністю цих факторів зросли і витрати на перевезення пасажирів. Згідно з наданими розрахунками, станом на сьогодні собівартість перевезення одного пасажира автобусом становить 2 грн 50 коп.

Якщо тарифи не переглянуть, зауважив Ігор Мединський, це може негативно позначитися на нормальному забезпеченні загальноміських перевезень.

– Уже сьогодні ми запрошуємо власників автобусів, які можуть працювати на міській маршрутній мережі, звертатися до нас в управління. Їх залучатимемо до групи резерву, аби забезпечувати громадським транспортом потребу у перевезеннях і гарантувати безпечне та якісне обслуговування населення. На жаль, через неприбутковість бажаючих працювати у резерві сьогодні немає. Ми вже маємо окремі маршрути, які “закриваємо” за рахунок резервного складу. Це, зокрема, стосується 36-го маршруту. Під загрозою знаходяться 28 та 31 маршрути, адже підприємці, які надають в оренду власні автобуси, розривають угоди про перевезення. Щоб не трапилося збоїв у роботі громадського транспорту, ми змушені переглядати тарифи і знаходити компроміс з перевізниками.

Наразі виконавчий комітет вивчає надані розрахунки. Потім їх буде направлено в Антимонопольний комітет. Тернополяни також повинні з розумінням поставитися до ситуації, аби не трапилося , що через якихось кілька копійок матимемо безліч проблем, – коментує Ігор Григорович. ТВ

Коментарі вимкнені.