Тернопільських семінаристів вчили, як розповідати історії, щоб отримати мільйони вподобань

Історія, яка щодня збирає не менше 2 мілярдів лайків є розповіддю про життя столяра із невеликої єврейської провінції, який навчав, творив чуда, помер і воскрес, був і є Богом всіх християн. Це розповідь про Ісуса Христа. До Тернопільської вищої духовної семінарії  завітав Андрій Шестак, ліцензіат із інституційних соціальних комунікацій, PR-менеджер Факультету Суспільник Наук УКУ, викладач кафедри медіакомунікацій УКУ.

Головною темою конференційної зустрічі стала тема «Як розповідати історії на 1 млн лайків».
Вступом до даної теми була репрезентація унікальності особи Ісуса Христа, яка, будучи не надто досліджуваною у перших роках християнства, набрала і набирає все більшої «популярності». Ісус, в постмодерну епоху є тим, хто набрав близько 2 мільярдів «лайків». Говорячи про поняття «лайків» чи «вподобань», які мають місце у соціальних мережах, пан Андрій в оригінальний спосіб висвітлив актуальність зацікавлень людей різного роду інформацією віртуального чи реального світу.
Основною частиною лекції стало представлення соціальної проблемати нашого часу в глобальному (світовому) та локальному (дотичному до України) аспекті: «Тенденції, які є панівними в українському суспільстві подають все нові виклики для нас, як духовенста. Ми повинні будувати діалог, йти до людей, там де вони є присутні. Колись це були агори, базари, площі, тепер це Facebook, Instagram, Telegram чи Viber. «Моралізація», як феномен, вичерпала себе із приходом ренесансу, а ми досі користуємось нею. Христос завжди говорив історіями і дозволяв людям зробити правильні висновки із них. Він рідко використовував форми наказу чи імперативи, але завжди дозволяв людям бути вільними. Тому, єдиний єфективний спосіб показати людям дорогу до Бога: жити тим, у що віриш, і розповідати про це у такий спосіб, як Ісус», – наголосив спікер.

Реалізувати це можливо, підкреслив пан Андрій, завдяки соціальним мережам. Адже маючи певний спектр електронної аудиторій, можна звершувати активну апостольську діяльність.

Особливий акцент був поставлений на змісті інформації, оприлюдненої у соціальних медіа, адже, моніторячись, вона є джерелом інформації, що залишає на читачих позитивний чи негативний відбиток.

На завершення конференції пан Андрій доніс до уваги братів актуальні шляхи та способи подання інформації через ЗМІ. Соціальні медіа, будучи потужним буфером зберігання та передавання інформації, сприятимуть продуктивнішій пасторальній та катехитичній діяльності.
Хотілось б додати, що запрошений спікер є випускником нашої семінарії.

DSC 0455

Коментарі вимкнені.