Тернопільський Центр Зайнятості заохочує готувати резюме через YOUTUBE

Готувати своє резюме через youtube пропонує Тернопільський центр зайнятості. Проте прикладів успіху наводить лише закордонний досвід.

Відеорезюме – відмінна можливість заявити про себе на весь світ, яку тепер можна «придбати, не виходячи з дому». YouTube як один з найбільш розвинених відеохостингів може допомогти професіоналам розширити свою аудиторію.

Головне – реклама!

Погодьтеся, самореклама, викладена в ролику на YouTube, може надати людині величезні можливості. Наприклад, автор бестселера «Life! By Design» Том Феррідекілька років тому розмістив своє перше відео на хостингу. Він хотів розширити аудиторію, а в результаті отримав привабливі пропозиції на проведення лекцій. Тепер він працює консультантом і мандрує світом, продовжуючи демонструвати відео декілька разів на тиждень.

Сам Феррі каже: «Завдяки правильному зазначенню тегів у відео для SEO і постійної рекомендації корисних відео своїм передплатникам, моя аудиторія безперервно збільшується».

Не поспішай, і все вийде!

У багатьох випадках при пошуку роботи цей спосіб спрацьовує, потрібно лише трохи почекати. Згадайте Джастіна Бібера, так, так, того самого канадського співака, який отримав популярність, не досягнувши повноліття. Він просто розміщував свої пісні на YouTube, доки його не помітив Скутер Браун (його теперішній продюсер).

Ви можете викласти на хостингу все, що добре вмієте робити, щоб глядачі з боку оцінили ваш професіоналізм, вимагайте невелику плату за перегляди і набирайте шанувальників, здобуваючи довіру у Інтернет-публіки. Можливо, це перші кроки до вашої кар’єри.

Викладайте відео

Студент Стендфордського Університету Ферос Абухадіже створив YouTube Instant на суперечку з сусідом по кімнаті. Він додав Відеоплатформі додаткових можливостей, на що відразу відреагував генеральний директор YouTube. Він запросив Фероса бути співробітником відеохостингу і надалі вдосконалювати свою розробку.

Це лише один приклад. А скільки їх ще може бути?

Креатив завжди в ціні

Молодий фінансист Брайан Фрідман якось зацікавився кількома статтями за своєю професією для сайту iGrad (консультації для студентів з економіки та фінансів). У кінці кожної з них була маленька ремарка про можливість надання відео. Фрідман зметикував і відзняв невеликий сюжет про те, як він складає бюджет за допомогою конвертів. Через декілька днів Фрідману запропонували співпрацю з iGrad.

Виходить, що відео на YouTube діє ефективніше за резюме!

Активно беріть участь в конкурсах

Сьогодні на YouTube проходить багато конкурсів для того, щоб залучити потенційних кандидатів. Вони стали дуже популярними, наприклад, конкурс короткометражних фільмів або конкурс соціальної реклами. Головне – відстежувати, коли буде проводитися щось подібне у вашій сфері і не пропустити.

Погодьтеся: YouTube – один з простих способів показати себе з найкращого боку, додає прес-служба.

Коментарі вимкнені.