Тернополяни все частіше попадаються у пастку

Втратив заощадження 57-річний житель обласного центру.

Псевдопрацівник банку зателефонував до чоловіка 18 травня. Повідомив, що на картку через збій системи не зараховується зарплата. Попросив вказати усі дані, аби відновити роботу банківського рахунку. Тож тернополянин, не підозрюючи лихого, повідомив абоненту усю конфіденційну інформацію щодо банківського рахунку. В результаті, з картки зникла уся готівка майже десять тисяч гривень. Про зняття з рахунку усіх коштів потерпілий довідався через смс-сповіщення. Поспішив за допомогою в поліцію. За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження.

Вкотре нагадуємо – не довіряйте незнайомим людям! Банк ніколи не запитуватиме у клієнта персональну інформацію, адже вона багаторазово дублюється. Якщо навіть її буде втрачено, у банку завжди є резервна копія. Працівники фінансової установи за допомогою мобільного зв’язку ніколи не проводитимуть операції щодо зміни паролів переказу коштів чи продовження строку дії картки.

Коментарі вимкнені.