Траса Львів-Тернопіль найгірша в Україні
На цю цю дорогу нещодавно було витрачено 65 мільйонів гривень…
Як пише Корреспондент, терміни експлуатації 80% автомобільних доріг в Україні вичерпали себе вже двічі, а то й тричі.
“Велика частина трас покрита асфальтом, зробленим ще за радянськими технологіями, ось вони і розвалюються. Наприклад, якщо додавати синтетичні добавки, то термін служби покриття збільшиться до п’яти років замість одного року”, – упевнений Сергій Петриков, глава приватної компанії Укрремдорбуд, яка вісім років займається асфальтуванням.
Ліквідацією наслідків минулої зими, яка стала для старенького українського асфальту катастрофою, тепер займається по всій країні місцева влада. Так, голова столичної міськдержадміністрації Олександр Попов урочисто пообіцяв, що всі дороги в Києві будуть відремонтовані до 15 квітня.
За останніми даними організації, вже відремонтовано 79 тис. кв. м доріг з 96 тис. кв. м. У цілому ж по країні, згідно з інформацією Укравтодору, його зусиллями усунута “ямковість” на 98% доріг державного значення.
Щоб об’єктивно оцінити виконану дорожніми службами роботу, Корреспондент поцікавився думкою про стан вітчизняних трас у тих, хто щодня стикається з вибоїнами і ямами, – у представників служб таксі і компаній, що займаються вантажоперевезеннями.
Видання з’ясувало, що найгірші дороги в Києві розташовані в Подільському районі (Петропавлівська, Фрунзе, Нижньоюрківська, Газопровідна, пров. Ярославський і пр. Правди).
При цьому в Україні більшість розбитих доріг розташовані в центральній частині країни. До десятки потрапили траси Павлоград – Донецьк, Тернопіль – Львів, Одеса – Березівка, а також Львів – Луцьк.
Коментарі вимкнені.