Цього роками чекали на Західній Україні, а ці дегенерати з мандатами та з кабміну не розуміють, – нардеп Олег Барна

ДРУЗІ, Я ПОЧИНАЮ ПОТРОХУ ЗЛИТИСЯ! З таким заголовком прийшов лист від нардепа з Тернопільщини Олега Барни. Подаємо його без змін:

Якщо ці дегенерати з мандатами та з кабміну не розуміють що буде, коли мене та народ розізлють на повну, то вони точно дегенерати. На податковому комітеті “завалили” мій законопроект про відміну акцизного податку на автомобілі, що переобладнюються в легкові. “Завалили” законопроект лівянина Я.Дубневича про збільшення з 5 до 30днів транзиту автомобілів. Цього роками чекали на Західній Україні. Чуть не завалили мій законопроект про зменшення нижньої межі орендної плати за с/г землі під фермами, дворами, токами (з13500грн. на 1рік, до 450грн.). Чуть не “Завалили” третій мій законопроект про податок саме на розкішні, дорогі транспортні засоби, човни, літаки тощо (замість Яйцеківської порнографії прийнятої у грудні з бюджетом).

Сьогодні під час засідання Комітету з питань податкової та митної політики депутати Верховної ради України зірвали прийняття рішення щодо законопроекту народного депутата Олега Барни №1757 Про відміну акцизного податку на транспортні засоби, які переобладнюються в легкові.

Членам Комітету не вистачило кількох голосів для прийняття позитивного рішення по ЗУ, який торкається інтересів простих людей, котрі могли для своєї родини прибрати недорогий автомобіль (бус чи пікап), котрий пізніше за 500-1000дол. переобладнювали у пасажирський сімейний автомобіль.
Пояснення представника Міністерства фінансів (як в у своїй аргументації до даного законопроекту написала п.Яресько) та Кабінету міністрів були більш ніж дивні:
– нібито бюджет недоотримає біля 300млн.грн.;
– недопустимо перевозити у переобладнаних маршрутках пасажирів;
– техніка безпеки не та, пасків безпеки не має, це не по європейськи тощо;
– порушує справедливу конкуренцію із легковими автомобілями, що продаються в салонах;
– руйнує вітчизняне автомобілебудування;
І хоча депутат Олег Барна старанно пояснив, по кожному пункту.
– нібито недоотриманих 300млн. акцизу є вигаданою Мінфіном сумою так як нарахована на буси, які ще не пригнані в країну (і не будуть ніколи пригнані, якщо буде цей акциз), але те, що бюджет втратив більше мільярда недоотриманих мита та ПДВ, які б сплатили громадяни, при ввезені в Україну цих бусів та пікапів це вже є факт. Бо ж не дарма у квітні 2014р. був відмінений цей акциз, введений ще у 2012р Азаровим. Є така поговірка на Західній Україні: «Ще теля в дупі, а юж мотуз рихтують»;
-Законом вже як 2роки заборонено здійснювати підприємницьку діяльність на переобладнаних бусах (тільки для особистого використання), а тому притензії Мінфіну є безпідставні. Хоча в Німеччині пасажирські буси теж переобладнюються на фірмах;
-Відповідність переобладнання вимогам безпеки перевіряється відповідними ліцензованими органами (причому паси безпеки обов’язкові).
– Проста людина дійсно не є конкурентноздатною супроти олігарха, котрий ніколи не буде їздити на переобладнаному пікапі;
– Вітчизняним автобусам конкуренції переобладнанні буси не становлять, бо їх і так не можна використовувати для підприємницьких пасажироперевезень. А буси в Україні взагалі не виготовляються, окрім складання російських «Газелей». То може уряд і «самопоміч» переживає за російську економіку? А хто не хоче їздити на «славуті» чи «таврії», той буде купляти дешевий європейський автомобіль. Правда за авто вартістю 2тис.дол, потрібно сплатити 8тис. митних платежів, з котрих більша частина припадає на акцизний збір. Тому може пора говорити не про зняття акцизу, а про приведення митних зборів до європейських норм – в 10раз менших? Тож існуюча система митних зборів робить великих автодилерив (типу Васадзе) монополістами ринку легкових автомобілів, а простих людей ще біднішими..
Барна Олег спитав присутніх членів кабміну і депутатів, хто з них їздить на вітчизняному автомобілі, раз так піклуєтеся про вітчизняне автомобілебудування?
І головне. На переобладнанні в Україні розвинувся легальний малий бізнес, поверх тисяча фірм, котрі справно сплачують податки до місцевих бюджетів, котрі дають роботу поверх десяти тисячам українцям. Чи про це подумали чиновники Кабміну і депутати?! На кінець Олег Барна звернувся до депутатів комітету «Не забувайте простих людей, які вас привели у Верховну Раду. Бо ці люди вигнали Януковича і вас звідси винесуть. Видно ви вже забули запах палених шин?»

Як сказав Олег Барна: «Взагалі то я в повному шоці з цього комітету та членів уряду, мінфіну. Є грамотні депутати-спеціалісти, котрі ловлять все на ходу, такі як О.Продан, з котрою я не раз радився, бо ж у податковій сфері я не мастак. Тарас Юрик, Богдан Антонищак, Михайло Головко розуміють проблеми простих людей. Але те, як тупо представник КМ і мінфіну та деякі депутати, зокрема «Самопомочі» та НФ не могли зрозуміти моєї формули оподаткування саме престижних, дорогих автомобілів моторних човнів, яхт, гелікоптерів, літаків тощо, визнаною комітетом протидії корупції самим оптимальним, ефективним і антикорупційним способом оподаткування розкішних транспортних засобів, то це означає одне з трьох:
або ці особи просто ще не зрозуміли (тож могли просто підійти і спитати);
або у шкільному віці в них були проблеми із математикою і фізикою;
або вони переживають за те, що їм таки прийдеться платити податок за дуже дорогі їх атомобілі («Бентлі», «Порш Каєн», «Мерседеси» тощо) котрі чинним законодавством звільняються від сплати, бо їх кубатура менша за 3л.;
Ця формула дає можливість оподатковувати автомобілі, вартість котрих (нових) більша 50000євро. Податок прямо пропорційний від початкової ціни, об’єму, потужності та зменшуються з віком цього авто.
Це дійсно податок на розкіш. Ось формула:

– для автомобіля і для мотоцикла
P= ((С-50000євро)∙V/2000∙N/200∙)/(100∙(1+0.2∙R))
– для човна (яхти) P= ((С-50000євро))/(50∙(1+0.2∙R))
– для літаків і гелікоптерів P= ((С-50000євро))/(50∙(1+0.2∙R))

де,
С – початкова вартість (вартість нового автомобіля (мотоцикла, човна), літака, гелікоптера відповідно до каталога чи єдиної ціни в салонах країни);
V – об’єм двигуна автомобіля (дм.куб);
N – потужність автомобіля, мотоцикла (к.с.);
R – вік транспорту(р.);»

-1 thoughts on “Цього роками чекали на Західній Україні, а ці дегенерати з мандатами та з кабміну не розуміють, – нардеп Олег Барна

  • 19:12 | 19.03.2015 о 19:12
    Permalink

    Це таки позор для Тернопільщини мати такого нардепа як Барна Олег,навіть не через матюки з трибуни.Якщо він в всьому такий грамотний як написаний цей лист,то ясно чому його законопроектів не підтримали ні комітети,ні міністри!Бо треба розуміти які закони ти приймаєш для цілої країни,а не для колєги в якомусь селі, бо ти “шось десь нібито чув про офшори і поцікавишся тим”,насправді досі не розуміючи значення цього слова… Сумно

Коментарі вимкнені.