У Тернополі буде сучасний європейський Центр обслуговування громадян
З 2010 року Тернопільська міська рада розпочала реформування системи виконавчих органів відповідно до міжнародних стандартів якості ISO 9001:2000. Одна з обов’язкових умов стандартизації – впорядкування і поліпшення якості надання адміністративних послуг.
Існуюча практика обслуговування громадян має низку недоліків: перекладення обов’язків відповідних органів щодо видачі довідок та погодження документів на споживачів, необґрунтована оплата за надання окремих видів послуг, незручний графік прийому громадян, неналежне законодавче регулювання процедурних питань щодо надання послуг тощо.
Для вирішення цих проблем Тернопільська міська рада створить сучасний європейський Центр обслуговування громадян. Подібні Центри уже існують в усіх містах-сусідах. За словами заступника міського голови, уповноваженого з питань системи управління якістю Олександра Степанюка, у ньому будуть надавати усі послуги виконавчими органами Тернопільської міської ради і органами державної влади обласного рівня: видача дозволів, ліцензій та інших документів – як фізичним, так і юридичним особам.
«Усе робиться для того, щоб мінімізувати корупційну складову. Сьогодні, щоб отримати адміністративні послуги, тернополянам доводиться ходити мінімум по п’яти приміщеннях, по численних кабінетах, вистоювати у чергах. В Центрі обслуговування громадян буде єдина приймальня документів, які потім надходитимуть до відповідного адміністративного органу, що приймає рішення», – зазначає Олександр Степанюк.
Центр надання адміністративних послуг буде створений у самому центрі Тернополя по вулиці Островського. До нього матимуть безперешкодний доступ люди з особливими потребами. Наступним кроком впровадження системи управління якістю в міськраді Тернополя буде створення системи електронного документообігу.
Коментарі вимкнені.