Українське радіо Тернопіль допомагає створювати мультики про фінансову грамотність

Уявіть: вашим дітям від шести до одинадцяти років, а вони вже змалечку знають, як заробляти, витрачати й заощаджувати. Важливий освітній проект з фінансової грамотності для дітей підтримало радіо Тернопільської філії Суспільного.

Співпраця з UA: Українське радіо Тернопіль розпочалася з того, що на одну з програм філії було запрошено ініціатора проекту, викладача Тернопільського національного економічного університету Віталія Письменного. Він розповів про те, як створювався проект фінансової грамотності для дітей. За його словами, 2018 року команда креативних і фінансово грамотних авторів написала три дитячі книжки: “Сім’я Чапленків купує собаку Лакі“, “Сім’я Чапленків влаштовує “гаражний” розпродаж” та “Максимко хоче стати фінансовим консультантом“. Видання розповсюджували безкоштовно, електронну версію книжок можна було завантажити з інтернету. Вже готується наступне, четверте видання з фінансової грамотності для дітей.

“Корисних книжок для дітей є багато. Але спробуйте знайти хоч одну корисну книжку для малечі з фінансової грамотності? А тут мало тексту, багато малюнків і яскравий контент”, — розповідає лінійна продюсерка Тернопільського обласного радіо Ірина Моргун.

За її словами, у Віталія Письменного виникла ідея зробити тематичні мультики і команда UA: Українське радіо Тернопіль вирішила допомогти: надала свою студію для озвучення, залучивши до цього звукорежисерів і ведучих ефіру.

“Адже ці книжечки й мультики дійсно навчають, і не тільки фінансової грамотності, а й доброти, поваги та відповідальності”, — каже продюсерка.

За підтримки Тернопільської філії Суспільного дітям і дорослим простими словами пояснюють що таке сімейний бюджет, банківські кредити й депозити, страхування і фінансове шахрайство. Головних героїв освітніх мультфільмів озвучували учні 5-го класу Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка:

  • Максимко — Максим Гайда,
  • Марічка – Оксана Гайда,
  • Юля — Дар’я Стахова,
  • Андрійко — Андрій Данилюк.
“Суспільне не лише допомагає нам з «озвучкою» мультиків, ми неодноразово були в них на радіо- і телевізійних ефірах, де пропагували фінансову грамотність для дітей та дорослих. Це класний партнер, з яким хочеться працювати і будувати відносини надалі. Ми маємо ідею зі створення теле- чи радіопрограми з якісним контентом із фінансової грамотності. Такого немає на жодному українському каналі. Фінансова грамотність потрібна, але вона має бути цікавою”, — резюмував Віталій Письменний.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *