Надал нагнув медиків Тернополя на півмільйона гривень задля Юрія Фартушняка?
4 квітня Тернопільська комунальна міська лікарня №2 оголосила чергову дивну закупівлю на 530 тисяч гривень, яку, очевидно, знову виграє одна з фірм Юрія Фартушняка – політтехнолога міського голови Тернополя Сергія Надала та депутата Тернопільської міської ради від ВО «Свобода».
Йдеться про послугу, яку пересічний мешканець Тернопільської громади навряд чи може зрозуміти з першого разу (можливо, так зроблено, спеціально). Отож, куди не має більше подіти 530 тисяч гривень Тернопільська міська лікарня №2 (керівник – Ростислав Левчук)?
Ростислав Левчук
Йдеться про «Послуги з роз’яснення щодо можливостей отримання безкоштовних медичних послуг жителями громади в рамках Програми медичних гарантій 2024 ДК 021:2015: 92400000-5».
За ці гроші має бути:
– виготовлено відеороликів з роз’ясненнями щодо можливостей отримання безкоштовних медичних послуг жителями громади в рамках Програми медичних гарантій 2024 – 40 одиниць;
– виготовлено програм зі студії у прямому ефірі – 30 одиниць;
– пряма трансляція програми в соціальній мережі Facebook – 30 одиниць;
– послуги з розміщення інформаційних матеріалів (публікацій) в соціальній мережах Facebook – 100 одиниць.
Скрін-шот з сайту https://zakupivli.pro/
Все це мало б бути зроблено і показано жителям Тернопільської громади до 31 грудня 2024 року.
Аукціон заплановано на 15 квітня. Разом з тим, вже зараз можна з великою долею ймовірності говорити, що переможцем торгів стане одна з фірм Юрія Фартушняка, як це вже було неодноразово з попередніми так званими «інформаційними» закупівлями комунальних медичних закладів Тернопільської міської ради – «Під час війни ще одне комунальне підприємство Тернополя зі сфери охорони здоров’я оголосило сумнівну закупівлю на майже пів мільйона» та «450 тисяч гривень на маркетинг: чергова сумнівна закупівля комунальним підприємством Тернопільської міської ради» та “Під час війни дитяча лікарня Тернополя заплатила майже мільйон гривень фірмі, яка належить депутатам міської ради”.
Чому ми про це говоримо майже ствердно? Та тому, що згідно вимог, які висуває замовник послуги, переможець торгів серед іншого, має мати власну студію для запису програм/інтерв’ю у місті Тернополі, сторінку у соціальній мережі Facebook для трансляції відеопрограм від 100 000 підписників та наявність ліценції Національної ради з питань телебачення та радіомовлення. У Тернополі цим критеріям відповідає лише медійний проєкт «Файне місто» (юридична особа ПП ТРО «Едвансед візуал технологіс маркетинг»), яке належить депутату Тернопільської міської ради Юрію Фартушняку.
Чи дiйсно жителям Тернопільської громади потрібна така «дорога безкоштовна медична послуга» та ще й пiд час вiйни? Питання риторичне, нехай кожен тернополянин на нього відповість і зробить висновки…
Джерело: ПЕРШИЙ онлайн
Коментарі вимкнені.