Це був саботаж, але влада доклалась для нього, – Петро Ландяк про сніговий колапс

Подаю текст розпорядження Тернопільського міського голови від 17.11.16 за №294:

На виконання рішення розширеної наради за участю депутатів, фахівців міської ради та представників громадських організацій, враховуючи неналежний стан доріг міста та невиконання обов’язків генеральним підрядником щодо їх очистки : 1.Створити комісію у складі:
Василів Ігор Володимирович – керівник ГО «Автомайдан» – голова комісії;
Хромчак Роман Олексійович – начальник юридично-договірного відділу управління ЖКГБтаЕ , секретар комісії.
Члени комісії:
Вітрук Олег Павлович – заступник начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку
Соколовський Олег Іванович – заступник начальника управління ЖКГБтаЕ – начальник відділу благоустрою та екології
Дригуш Ярослав Богданович – старший інспектор відділу технічного нагляду
Стаюра Володимир Іванович – депутат міської ради
Ландяк Петро Дмитрович – депутат міської ради
Півторак Святослав Романович – депутат міської ради
Лупак Сергій Михайлович – депутат міської ради
Євсєєв Леонід Євгенович – громадський діяч
Іванечко Павло Мирославович – представник ГО «Автомайдан»
Колеснік Тетяна Володимирівна – громадський діяч
2.Основними завданнями комісії визначити з’ясування причин, які призвели до вкрай складної ситуації на міських дорогах через випадіння місячної норми опадів у вигляді снігу , вивчення тендерної документації для виконання робіт, обстеження наявної техніки та надання пропозицій щодо притягнення до відповідальності винних осіб, доцільності придбання комунальної техніки, створення комунального підприємства, залучення на конкурентних засадах інших підрядників.
3.Роботу комісії розпочати 17.11.2016р., висновки та пропозиції за результатами роботи надати до 24.11.2016р.
Як бачимо з тексту розпорядження оцінкам підлягала робота служб міської ради в час випадання снігу 12-13 листопада ц. р.,а також комісія мала дати висновки щодо організації посадовцями міської ради
тендеру на прибирання міста на 2016 рік. Комісія ще мала дати свої пропозиції щодо ряду інших питань визначених пунктом 2 розпорядження (Див. вище) .

В ході роботи комісіі, я запропонував заслухати посадовців міської ради: міського голову Надала С.В., його заступника Стемковського В. В., начальника управління ЖКГ Лесіва М. Ф. і начальника відділу технічного нагляду – Вітика О. Я.

На моє питання до міського голови: “Чому так сталось? “Він відповів: ” Це був саботаж!” Вітик також говорив про саботаж. А Стемковський і Лесів лише про аномальні опади і їх відчайдушне старання справитись з ними! Що було для мене дуже дивним!!!

На засіданні комісії я запропонував такі свої висновки і пропозиції :
1. Звільнити з займаної посади заступника міського голови Стемковського В.В. та вивести його з членів виконавчого комітету.- Цю пропозицію підтримало 8 членів комісіі.
2. З метою створення конкурентних умов в прибиранні міста визначити 4-5 лотів на його прибирання ( в даний час визначено один лот- тобто ціле місто. Тому маємо приклад , коли фірма зупинила роботи-і постраждало ціле місто. Пропозицію розділити місто на дві частини, я надавав міському голові ще в час зимового періоду 2010-2011 років).- Теперішню мою пропозицію міський голова врахував не повністю , а визначив три зони прибирання міста і на них було організовано новий тендер.
3. Я пропонував звільнити з займаноії посади начальника відділу технічного нагляду Вітика О.Я.- керівника підрозділу, який є балансоутримувачем вулиць міста, а тому на моє переконання є другою , після Стемковського відповідальною особою в місті за прибирання. . Однак враховуючи зауваження членів комісії, що ми оцінювали роботу лише за час 12-15 листопада, і пан Вітик не підписав , за цей час , жодного акту виконаних робіт- я зняв свою пропозицію.

Я озвучив інформацію щодо штучного доведення до банкрутства посадовцями міста комунального підприємства МШЕД, яке раніше займалось прибиранням міста.

Витрачання коштів міського бюджету на закупівлі техніки для прибирання я не підтримую, адже немає жодних шансів, що комунальне підприємство міста виграє тендер на прибирання! А відповідно до чинного законодавства без торгів – ні кроку!!! Тому краще розділити місто на 5 чи навіть 10 лотів (зон прибирання), як говорили окремі члени комісії і провести по них торги.

Я підтримав пропозиції інших членів комісії , щодо звільнення з займаної посади начальника управління ЖКГ міста Миколу Лесіва (його відповідальність полягає в незадовільно розроблених для міста умовах, щодо організації проведення тендеру на прибирання). За цю пропозицію проголосувало також 8 членів комісії.

Жодну з цих пропозицій не підтримували чотири працівники управлінь і відділів міської ради.

Комісією було подано пропозиції міському голові щодо докорінних змін тендерних умов на прибирання.

Кінцевий мій висновок.
Я також думаю, що це був саботаж- але влада багато в чому заклала основу для нього. Як наслідок – люди постраждали!
Подібних проблем не буде, якщо влада стане більш відкритою до пропозицій активних громадян міста і при цьому контроль громади буде значно жорсткішим!!!

Депутат тернопільської міської ради Петро Ландяк

Коментарі вимкнені.