Здали ЗНО, як вундеркінди, брати зі Збаража
Василь Братівник − учень Збаразької ЗОШ №1 потрапив до невеличкої когорти мешканців Тернопілля (14 осіб), які брали участь у ЗНО і отримали максимальну оцінку − 200 балів. Торік, як повідомив заступник директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти Тернопільського обласного КІППО Юрій Шайнюк, таких вундеркіндів в області було 21. А по 200 балів із двох предметів, як було в попередні роки, не вдалося здобути жодному з цьогорічних учасників ЗНО.
Правда, брати-близнюки Василь та Володимир Братівники були дуже близькими до такого високого результату.
Василь отримав 200 балів з української мови та літератури та 194,5 − з історії. Володимиру ж не вистачило лише одного бала до максимального з історії, а з української мови заробив 195,5 бала.
− Ми не вважаємо себе, − зізналися хлопці, − якимись особливими. Просто ми поставили собі конкретну мету разом вступити до одного вузу на один факультет − і цілеспрямовано її добивалися впродовж року. Ми зрозуміли, що не можна себе ні недооцінювати, ні переоцінювати, не сподіватися на випадок чи на феноменальну пам’ять, наполегливо працювати. Праця − основне.
− Дехто каже, − зауважує Володя, − що можна самостійно підготуватися до тестів, можливо, декому це й вдається, але нам дуже допомогли репетитори, які не шкодували ні сил, ні часу. Користуючись нагодою, хочемо їм подякувати за професіоналізм і сумлінність. Українську мову і літературу нам допомогла освоїти Надія Василівна Рожкова, а історію − Марія Тарасівна Багрій.
Зважаючи на те, що ми навчалися у класі технічного профілю, де наголос у навчанні ставився на математику і автосправу, нам аж ніяк не вистачало 1 уроку в тиждень.української мови − ми були змушені працювати додатково.
З допомогою наставників ми зрозуміли усе до дрібниць, глибше вникнули в навчальні предмети, зрозуміли причинно-наслідкові зв’язки, знайшли найкращі підручники.
Готуючись до ЗНО, ми прочитали десь 40 літературних творів, історичних документів. Адже, не читаючи, неможливо вгадати звідки наведена у тесті цитата чи віршований рядок.
Хлопці вважають, що наполегливі тренування у самостійному написанні творів також допомогли їм здобути високі оцінки.
На підготовку Василь і Володимир затрачали майже по 3 години в день. Самі себе організовували, самі встановлювали години відпочинку. Кажуть, разом їм було легше долати труднощі. − Спочатку, − каже Василь, − усі мають натхнення вчитися, а потім наростає втома, розчарування, люди опускають руки. Нам в цьому питанні було легше − ми один одного підбадьорювали і не давали забувати про головне, ради чого ці старання − вступити на улюблений факультет, причому обов’язково на державну форму навчання. Ми ж розуміємо, що платити одночасно за двох студентів батькам буде дуже важко.
Тепер, маючи добрі результати власної праці, хлопці уже за крок до здійснення своєї мрії.
Документи подані у вищі навчальні заклади. Котрий з них прийме хлопців у свої лави і стане їм рідним, довідаємось уже скоро.
Коментарі вимкнені.