Транспорт у Тернополі: чим вища ціна, тим гірша якість
У Тернополі є і громадський, і комунальний транспорт, однак на цьому позитив закінчується. Схоже на те, що суттєві зміни в цій сфері ближчим часом не відбуватимуться. Хіба що платитимемо дорожче, чи то пак найдорожче серед міст України.
Кілька років тому в Тернополі обіцяли, що водії будуть на робочому місці в єдиній формі одягу. На це ще виділили кругленьку суму. Але діяти за правилами – не в стилі тернопільських перевізників, особливо приватних. Коли ви останній раз бачили водія у формі? А щоб він люб’язно, з власної ініціативи видав квиток за надану вами готівку, бо так має бути? Ми теж не пам’ятаємо такого. У той час, як перевізники з владою міста беруть «із стелі» і затверджують нову, непомірно високу ціну на проїзд . Бо як можна обґрунтувати тариф без даних про пасажиропотік?
Транспорт Тернополя жахливий і через те, що вже з 21.00 год стає складно добратися з одного масиву на інший, навіть з центру – автобуси завчасно з’їжджають з маршрутів, бо їм, бач, не вигідно вже. Управління транспорту та зв’язку міської ради, яке покликане контролювати умови перевезення та виконання затверджених графіків руху, може щодня поповнювати бюджет міста на десятки тисяч гривень, фіксуючи порушення та застосовуючи фінансові санкції до перевізників. Натомість, складається враження, що такого управління в Тернополі не існує, інакше як пояснити те, що зараз коїться з транспортом міста? Схоже, керівництво цього ж псевдоуправління саме має власні автобуси, якому вигідні нові ціни на проїзд і байдуже, що там хто хоче за цю вартість.
До прикладу, за попередньої влади, у 2006-2008 роках усі старі «газельки», які були громадським транспортом Тернополя, і в які щоб зайти, треба було зігнутися «в три погибелі», замінили на нові і просторі. Таку умову поставила влада перед тим, як дозволити перевізникам підняти вартість проїзду, і то на одну гривню. В той час проїзд у Тернополі залишався найдешевшим в Україні. Відтоді нових автобусів ніхто не купував, а ціна проїзду стала найвищою в Україні. Чому так, робіть висновки самі.
За інформацією громадських активістів, керівник управління транспорту і зв’язку Ігор Мединський і сам причетний до бізнесу транспортних перевезень, тому одна з їхніх вимог – звільнити його. До цього нещодавно закликали і кілька депутатів міської ради. Про те, що Ігор Мединський захищає приватних перевізників, видно з його прямої мови у недільному сюжеті ТСН.
Керівник транспортного управління вважає, що найідеальнішою ціною на проїзд для тернополян є 1 євро, тобто 32 грн., «щоб транспорт у місті міг вільно розвиватися».
З його точки зору, комунальний транспорт – це взагалі зло. “Якщо йдемо до всього комунального – повертаємося до соціалізму та комунізму», – каже підлеглий мера.
Між іншим, керівник транспортного управління працює за 19 тис грн в місяць (відповідно до його декларації за 2017 р), які платить йому громада міста. Отож може собі дозволити 32 грн за проїзд.
Однак, не Мединським єдиним процвітає транспортне свавілля. Без покровительства і сприяння верхівки міської ради навряд чи Ігор Григорович так нахабно бізнесував би в Тернополі в тій сфері, яку він же і зобов’язаний контролювати. Чи не тому він так любить повторювати, що за попередніх мерів йому було значно гірше?
Коментарі вимкнені.