Найбільша проблема Євро-2012 – транспорт
Футбольних вболівальників може чекати хаос на дорогах між містами України та Польщі, які проводять Євро-2012, пише ВВС, посилаючись на британський часопис Guardian.
Операційний директор УЄФА Мартін Каллен твердить, що всі стадіони будуть готові до початку чемпіонату і будуть гарної якості, а от переміщення між містами, особливо в Україні, – це, за його словами, “найбільший головний біль”.
У матеріалі йдеться про те, що досі йде робота над будівництвом доріг, залізничних сполучень і терміналів аеропортів, хоча до початку чемпіонату лишилося трохи більше, ніж півроку.
Стаття у виданні так і називається – “Євро-2012 поспішає приготувати туристичну інфраструктуру до старту у червні”.
“Наступні три місяці ще має бути зроблено чимало, особливо це стосується транспортної галузі, сполучення між аеропортами і стадіонами та центром міста”, – каже Мартін Каллен і додає, що “це буде інше Євро. З точки зору футболу ми хочемо бути на тому самому рівні, або навіть трошки краще, ніж Австрія-Швейцарія у 2008 році. Однак з точки зору транспорту це не буде на такому ж рівні”.
Аеропорти не готові майже всюди
Операційний директор УЄФА перерахував об’єкти, які необхідно добудувати до квітня, серед них він окремо згадав термінал в аеропорту Ґданська, через який він “не спить ночами”. Цей термінал будується з постійними затримками, зараз у Ґданську твердять, що термінал буде готовий 2 квітня.
Також термінали будують в аеропортах Познані та Вроцлава, і там теж – із затримками. У Познані обіцяють відкрити термінал на новий рік.
У столиці Варшаві, де не викликає занепокоєнь стадіон та наявність готелів, є своя проблема, пише газета, це – залізничне сполучення між аеропортом і містом, будівництво якого затримується на одній із ділянок. Сполучення мало відкритися на початку грудня, але тепер його теж необхідно відкласти до березня або квітня.
А в Україні робота триває в аеропортах усіх чотирьох міст, які прийматимуть Євро-2012. Дорожнє і залізничне сполучення місцями нормальне, а місцями потребує доопрацювання.
2 грудня стане відомо, де гратимуть футбольні команди і від цього залежатиме, у якій країні футболісти тренуватимуться. Але команди Англії та Нідерландів вже заявили, що незважаючи на те, де вони гратимуть, базуватимуться вони у Польщі, бо умови в Україні їх не влаштовують. Обидві команди вибрали навіть місто, яке не приймає Євро, – Краків.
“Підозрілі” українські дороги
Окремо Мартін Каллен згадав дороги. У Польщі триває будівництво трас і деякі з них не будуть закінчені до початку чемпіонату.
Найбільше керівництво УЄФА нарікає на стан доріг, особливо в Україні
“Вам треба буде з’їхати з траси, а потім повернутися на неї через 10-15 кілометрів”, – розповідає операційний директор УЄФА.
Guardian пише, що Україна – друга найбільша країна в Європі після Росії, тож відстані, які необхідно буде долати вболівальникам між містами, доволі великі. Протягом суворих зим дороги псуються, тож українська влада вирішила зосередитися на ремонті доріг під час підготовки до чемпіонату.
З поселенням у вболівальників проблем набагато менше. Єдине, що турбує Мартіна Каллена у цьому питанні – це невелика кількість чотирьох- і п’ятизіркових готелів у Донецьку, де відбуватимуться чвертьфінал і півфінал чемпіонату.
Більше уваги темі доріг приділила газета The Sun, яка пише, що Польща та Україна намагаються довести транспортну систему до стандартів XXI-го сторіччя. Як ілюстрацію до матеріалу, видання вміщує фотографію українського села, ймовірно, під час повені, де чоловіки пересуваються у бричці на конях. Підпис під фотографією: “Підозріло… дороги в Україні”. Подивитися фото і статтю можна тут.
У статті йдеться про те, що обидві країни, що приймають Євро, доволі великі і, хоча вони намагаються побудувати термінали і дороги, зробити транспортну інфраструктуру відповідно до сучасних норм, у них не вийде.
“Частини автомагістралей у Польщі не будуть готові до Євро 2012 і через незакінчену роботу, необхідно буде пересуватись потягами, які їздять повільніше, ніж до падіння комунізму 20 років тому”.
За інформацією газети The Sun, в Україні автомагістралей немає взагалі і влада вирішила просто поремонтувати ті дороги, що існують.
Коментарі вимкнені.