Хто у міській раді хоче довести до банкрутства КП “Тернопільелектротранс”?
Хтось (відомо хто) у міській раді хоче довести до банкрутства КП “Тернопільелектротранс”. Про це пише Антон Марчевський у мережі Фейсбук, який виклав відписку міської ради на скаргу подану його товаришем.
А сьогодні Антон Марчевський проїздив ціле коло з камерою у тролейбусі борт 101, маршрут №3. Чоловіка цікавило, скільки пасажирів їздить з Дружби та з Аляски на ринок і назад. А також – скільки пасажирів, зокрема, платних, готові їздити, з Дружби до “Подолян” і назад ЧЕРЕЗ ринок.
Результати моніторингу невтішні, – пише Антон Марчевський у мережі Фейсбук.
- Через ринок з абсолютною перевагою їздять пенсіонери. Платний пасажир не хоче кругами їздити, тим більше з одного кінця міста в інший.Це добре, що управління транспорту піклується про пільговиків. але ж не потрібно забувати і про тих пасажирів, заради яких у салоні працює кондуктор.
Висновок. Потрібно створювати такі маршрути через ринок, якими б користувалися всі категорії пасажирів. Таким маршрутом може стати вже давно забутий маршрут №8а “Карпенка – ринок – Газопровід”. Таким чином, тролейбусами цього маршруту їздитимуть не тільки пільговики, а й студенти (з Дружби до навчальних корпусів на Микулинецькій), працівники “Ватри” та інших підприємств.
Запровадивши тролейбусний маршрут №8а (можна дати інший номер), більше не доведеться маршрути №3 та №5 в денний час (з 09:00 до 17:00) пускати через ринок. Завдяки постійності та регулярності цих маршрутів пасажири до них звикнуть і частіше користуватимуться.
Конфігурація тролейбуса №8а така, що в будь-якому разі тролейбуси прямуватимуть через ринок.
Східний із ринком сполучає маршрут №4. Просто потрібно, коли з’являться нові тролейбуси, додати випуски на маршрут. І сам маршрут зробити щоденним, а не лише в будні.
То будемо далі щоденні екскурсії для пенсіонерів робити, чи, може, таки прямі маршрути запроваджувати?
P.S. Електроенергія для підприємств електротранспорту зараз скільки вартує, Ігоре Григоровичу?
Треба менше красти. КП створило дочірне підприємство на якому влаштовані всі родичі директора і там всі начальники і ні одного простого робітника. Пане директор треба менше красти на будовах ліній і ніхто не буде зацікавленний закривати КП. Наведіть порядок і нге використовуйте підприємство для власного бізнесу…