Хто у міській раді хоче довести до банкрутства КП “Тернопільелектротранс”?


14238183_977388712372520_5708212955250126381_n

Хтось (відомо хто) у міській раді хоче довести до банкрутства КП “Тернопільелектротранс”. Про це пише  Антон Марчевський у мережі Фейсбук, який виклав відписку міської ради на скаргу подану його товаришем.

А сьогодні Антон Марчевський проїздив ціле коло з камерою у тролейбусі борт 101, маршрут №3. Чоловіка цікавило, скільки пасажирів їздить з Дружби та з Аляски на ринок і назад. А також – скільки пасажирів, зокрема, платних, готові їздити, з Дружби до “Подолян” і назад ЧЕРЕЗ ринок.

Результати моніторингу невтішні, – пише Антон Марчевський у мережі Фейсбук.

  •  Через ринок з абсолютною перевагою їздять пенсіонери. Платний пасажир не хоче кругами їздити, тим більше з одного кінця міста в інший.Це добре, що управління транспорту піклується про пільговиків. але ж не потрібно забувати і про тих пасажирів, заради яких у салоні працює кондуктор.
    Висновок. Потрібно створювати такі маршрути через ринок, якими б користувалися всі категорії пасажирів. Таким маршрутом може стати вже давно забутий маршрут №8а “Карпенка – ринок – Газопровід”. Таким чином, тролейбусами цього маршруту їздитимуть не тільки пільговики, а й студенти (з Дружби до навчальних корпусів на Микулинецькій), працівники “Ватри” та інших підприємств.
    Запровадивши тролейбусний маршрут №8а (можна дати інший номер), більше не доведеться маршрути №3 та №5 в денний час (з 09:00 до 17:00) пускати через ринок. Завдяки постійності та регулярності цих маршрутів пасажири до них звикнуть і частіше користуватимуться.
    Конфігурація тролейбуса №8а така, що в будь-якому разі тролейбуси прямуватимуть через ринок.
    Східний із ринком сполучає маршрут №4. Просто потрібно, коли з’являться нові тролейбуси, додати випуски на маршрут. І сам маршрут зробити щоденним, а не лише в будні.
    То будемо далі щоденні екскурсії для пенсіонерів робити, чи, може, таки прямі маршрути запроваджувати?
    P.S. Електроенергія для підприємств електротранспорту зараз скільки вартує, Ігоре Григоровичу?

-1 thoughts on “Хто у міській раді хоче довести до банкрутства КП “Тернопільелектротранс”?

  • 20:42 | 11.09.2016 о 20:42
    Permalink

    Треба менше красти. КП створило дочірне підприємство на якому влаштовані всі родичі директора і там всі начальники і ні одного простого робітника. Пане директор треба менше красти на будовах ліній і ніхто не буде зацікавленний закривати КП. Наведіть порядок і нге використовуйте підприємство для власного бізнесу…

Коментарі вимкнені.