Не все так погано у Тернопільській міській раді


Кажуть, що рахувати чужі гроші є ознакою не зовсім хорошого виховання. Я і сам не великий любитель заглядати у чужі кишені. Але якщо до цих грошей ти все ж маєш певне відношення, хоча б тим, що справно сплачуєш податки і хочеш знати, як їх витрачають. А ще якщо врахувати, що дані про ці грошенята є у відкритому доступі на сайті міської ради, то чому б таки не взяти стареньку рахівницю, витратити трішки часу і позаздрити окремим людям?
Про те, що тернопільський міський голова встановив собі таку зарплату, що став одним з найзабезпеченіших війтів по всій Україні, вже мову вели не раз. А мені ось стало цікаво, як же зводять кінці з кінцями інші працівники мерії. Щоб цифри, з якими ви зараз ознайомитеся вас не дуже шокували, можете випити трішки валер’янки. А можете взяти до уваги, що тут мова йде винятково про нарахування і тут ще потрібно відняти податки. Але цим нехай займаються бухгалтери, а я вам подам ті дані, які вказані у податкових деклараціях за 2014 рік.
Щоб не перевтомлювати цифрами, не буду вести мову про кожного посадовця окремо. Спробував їх звести трохи докупи, залежно від рівня оплати їх важкої праці на благо всієї тернопільської громади.
Отже, начальникам відділів управління стратегічного розвитку міста, відділу обліку та фінансового забезпечення, квартирного обліку та нерухомості, управління культури і мистецтв, відділу земельних ресурсів, управління у справах сім’ї молодіжної політики і спорту, управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, управління обліку та контролю за використання комунального майна, управління правового забезпечення, управління освіти і науки, управління транспорту, комунікацій та зв’язку, управління матеріального забезпечення та інформаційних технологій і начальнику архівного відділу нараховували у середньому протягом минулого року – від 6 до майже 7 тисяч гривень.
Чомусь окремо у цьому списку стоїть начальник відділу квартирного обліку та нерухомості, де припадало по 6100 гривень на місяць. Ще й виплатили 11600 гривень матеріальної допомоги.
Якщо ви вирішили, що у міській раді всім так добре живеться, то вимушений вас трохи розчарувати – бо начальник відділу внутрішнього контролю задекларувала всього 5100 гривень на місяць; управління торгівлі, побуту та захисту справ споживачв – 5800; начальник відділу ведення Державного реєстру виборців – 5820; начальник відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення – 5700, а начальник відділу «Єдиний дозвільний центр» всього 5 тисяч і ще трішечки гривень.
А ось начальник відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації вказала у декларації всього 4730 гривень на місяць. Напевно не дуже полюбляють у міськраді громадськість і мас-медіа, що зв’язки з ними оплачують не належним, на фоні всіх інших сумами. Так само бідним родичем мав би себе почувати у цій компанії начальник патронатного відділу з його мізерними 4,5 тисячами на місяць. А ось з начальником служби у справах неповнолітніх та дітей коїться взагалі щось незрозуміле – напевно у нашій міськраді дітей люблять ще менше, ніж зв’язуватися з громадськістю. Тому що у неї всього 1926 гривень на місяць. І хоча їй видали 1218 гривень матеріальної допомоги, ситуацію це аж ніяк не рятує. А, можливо, тут просто вклалася помилка. Бо казав же начальник управління містобудування, архітектури та кадастру – головний архітектор міста, який так хвилювався, заповняючи декларацію, що просто вписав у неї зайву цифру і вийшло у нього 5647993 гривні на рік, що в місяць становить всього 47 тисяч. А як на мене він просто не зрозумів, що у декларацію потрібно вписувати винятково те, що тобі нарахували у бухгалтерії. А не всі гроші, які ти протягом року спромігся принести у домашній бюджет.
Ознайомилися з цими цифрами, обдумали їх? Тепер трішки передихніть. Покладіть під язик пігулочку валідолу, бо я продовжую. Начальник управління економіки, промисловості та праці – 7142 тисячі; управління організаційно-виконавчої роботи – 7213; відділу кадрового забезпечення – 7981 і фінансового управління – 8058 тисяч гривень на місяць. Цьому останньому начальнику, певно, до повного щастя не вистачало ще зовсім трішки, бо отримала ще 100 гривень матеріальної допомоги.
Секретар Тернопільської міської ради задекларував 138856 тисяч гривень на рік, що помісячно становить 11570. А далі йдуть заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Я не в курсі, що це за така діяльність, що вимагає наявність аж чотирьох заступників. Але тільки одному з них нараховували 8580 гривень щомісяця. Інші ж мали від 11300 до 11700 тисяч гривень.
Це лише начальники відділів і управлінь, а у кожного ж з них ще й є заступники. Так ось їм нараховували від 5 до трішки більше 6 тисяч гривень на місяць.
Симпатики міського голови, а такі є, як не дивно, навіть у нього, скажуть, що ця ситуація з такими зарплатами чиновників у найбіднішій області країни цілком нормальне явище. Адже щоб посадовець не хотів брати хабарі, його працю повинні належно оплачувати. Ще донедавна я б погодився з таким аргументами. Але як же тоді бути з Камінським, заступником війта з все тих же питань діяльності виконавчих органів ради, який задекларував за минулий рік 132 тисячі з хвостиком, що в місячному еквіваленті складає трохи більше одинадцяти тисяч. У нас деякі пенсіонери таку суму отримують протягом року.
Ще у 2013 році Сергій Віталійович пообіцяв, що середня зарплата у році 2014 складе 2750 гривень. Статистика переконує, що середня зарплата тернополян минулого року становила приблизно 2600. Як бачимо зовсім трішки не дотягнув наш війт до омріяної цифри. А потрібно ж було всього збільшити заплату своїм начальникам на якусь тисячу-другу і була б ще одна виконана обіцянка, за яку тернополяни ще більше полюбили б своє місто.
Андрій Березовчук.

Коментарі вимкнені.