40 виробників споживчих товарів та послуг Тернопільщини отримали нагороди «Народний Бренд»

У Тернополі нагородили найкращих виробників споживчих товарів та послуг. Уже 6-й рік поспіль представники Медіакорпорації «RIA» проводять конкурс «Народний Бренд». Мешканці міста голосують та обирають найкращого. Цей захід є наймасовішим демократичним вираженням уподобань широких верств населення, – запевняє регіональний видавець Тернопільської філії Медіакорпорації «RIA» Юрій Штопко.

Нагорода «Народний Бренд» – це нагода для кожного споживача проголосувати за те, що він любить, каже видавець. Щороку цікавість до цього конкурсу серед населення зростає.

Для деяких номінантів, а саме Віталія Лебєдєва та Андрія Драчука, перемога у «Народному Бренді» – це велике досягнення і стимул до підкорення нових вершин.

Загалом нагороди отримали 40 виробників споживчих товарів та послуг Тернопільщини.

Підприємець Юрій Хоміцький разом зі своєю дружиною Нелею виступали партнерами «Народного Бренду». Подружжя запевняє, що для них дуже важлива думка споживачів, тому вони долучилися до організації заходу.

Конкурс «Народний Бренд» вже традиційний для Тернополя, запевняють організатори, і проводитиметься в місті й надалі, – повідомляє ІНТБ.

Comments are closed.