Байки та “розвод” у тернопільському “Ельдорадо”
Нещодавно до журналістів «Погляду» звернулися наші читачі, незадоволені послугами супермаркету побутової техніки «Ельдорадо».
Люди спокусилися на пропозицію, згідно із якою супермаркет надає у розстрочку ноутбук. Умови запропоновані у акції такі, які дуже приваблюють покупців. Тим не менше, консультанти закладу зуміли зіпсувати радість покупки величезній кількості покупців. Справа тому, що за словами покупців, які купували ноутбук, консультанти надто нав’язують дотичні до ноутбука комплектуючі. «Ми ще не встигли оглянутися,я к нам в рахунок до вартості ноутбука «добили» ще й операційну систему та якийсь «Комплексний пакет ПК «Преміум». Ці дві послуги потягнули майже на дві тисячі гривень». Коли покупці поцікавилися, що це таке і чому сума кредиту вийшла помітно більшою, аніж зазначені у рекламі 155 гривень в місяць – їм пояснили, що без цього не діятиме гарантія на ноутбук. При цьому на запитання, чи дійсно це так необхідно – вперто переконували покупців, що без цього комп’ютер не запрацює. На жаль, люди не настільки добре орієнтувалися у даній сфері, щоб зрозуміти, що не обов’язково було затрачати в цей день «зайвих» дві тисячі гривень , а придбати операційну систему в іншому місці. До слова, та операційна система, яку у «Ельдорадо» продають за 909 гривень у інших місцях вартує у межах 400-600 гривень. Та жодної претензій до цінової політики магазину покупці не мають, а скаржаться на те, що консультанти просто елементарно нав’язують те, що потрібно, і те, чого зовсім не треба.
Для того, щоб перевірити, наскільки правдива інформація даних покупців ми відрядили за «покупкою» свою людину. Чоловік і справді планував купувати ноутбук, то ж скористався пропозицією від «Ельдорадо». Після покупки розповів, що справді, консультанти поводилися вкрай непрофесійно, постійно дурячи клієнта, який прикинувся абсолютним профаном у «залізі» та комп’ютерах взагалі. «Можливо вони й справді просто некомпетентні, – розповідає пан Ігор, – але скажіть тоді, за що їм платять гроші?». Після слова «беремо» консультанти, яких зібралося біля клієнта четверо, жваво оформили товарний чек за попередньою схемою. Тобто відразу ж доплюсували і операційну систему та Пакет налаштувань «ПК Преміум». Коли чоловік почав запитувати , що це, пояснили, що «без того комп’ютер робити не буде», і заплатити за це обов’язково. Знову ж розповіли байку про те, що не діятиме гарантія на ноутбук, що розраховуючись готівкою він не отримає знижки (при розстрочці сума платежу виходила більшою приблизно на 600 грн). Тобто, якщо чоловік платитиме готівкою, але не братиме операційної системи та пакету налаштувань – платитиме стільки, скільки б вартував ноутбук у розстрочку. Люди відмовилися і від операційної системи і від пакету налаштувань, що було досить складно, адже консультанти вже роздрукували товарний чек. Після цього консультанти дещо втратили інтерес до покупця, однак його дружина згадала, що для ноутбука потрібна мишка. Консультанти порекомендували найдорожчу, яка знайшлася у магазині. Та просто шокувало покупця те, що поки він відійшов на хвилину глянути на щось інше, вони ще й почали «розповідати» жінці, що для сенсорної мишки конче необхідний килимок! «За кого вони тих людей мають! – обурювався пан Ігор, – добре, що я знаю, що потрібне, а що ні, але як бути людям, які дійсно розраховують на фаховість консультантів? Схоже, у нашій країні не залишилося чесних людей, від яких можна отримати професійну пораду, а не «розвод»…»
Для того, аби переконатися у достовірності слів покупців ноутбуків журналісти «Погляду» вирішили самим завітати у «Ельдорадо» в якості покупців. Та наткнулися не на «того» консультанта. Продавець-консультант Олег Барабаш чітко розповів нам, що скільки коштує і якою буде вартість, якщо ми придбаємо ще й операційну систему. Він пояснив, чим вона краща за дешевші аналоги, і зауважив, що цей пункт – на наш розсуд. Жодного тиску, лише відверта доброзичливість та компетентність обеззброїла нас і ми вирішили «відкрити карти». «Я завжди вважав, що краща політика – це чесність, – зауважив пан Олег, – намагаюся бути відвертим із покупцями, тому нічого не нав’язую – люди самі вирішують, що для них краще. Я можу запропонувати щось, але знову ж – вибір за покупцем» – пояснив він. При цьому пан Олег зізнався таки, що неодноразово спостерігав вищезгадані картини, однак не береться судити діяльність молодших колег «Бог їм суддя», – каже чоловік, і визнає, що таку діяльність вважає непрофесійною та неприпустимою.
Тож від імені редакції «Погляду» пропонуємо дирекції «Ельдорадо» ретельніше слідкувати за роботою працівників. При цьому, щиро дякуємо вам, що завдяки прикрим непорозумінням ми познайомилися із чесним та професійним консультантом (Олегом Барабашем), який дійсно справив на нас лише позитивне враження.
Люди не купуйте нічого в цьому фуфлижному магазині!!! Там дійсно працюють делетанти, які ніц не тямлять в побутовій техніці!!!!
Як на мене,цього потрібно очікувати.І не тільки від цього магазину з технікою.Тому що,пропозиції заманчливі,а на справді все не так!Тим більше як ноутбук, потрібно купляти в тих магазинах які спеціалізуються по даному товару!
Цікаво, чи надовго той Олег Барабаш, який щойно підставив своїх колег, залишиться працювати в магазині? Ще цікаво, чи розуміють журналісти “Погляду”, що своєю “професійною” статтею вони щойно створили купу проблем людині, яка щиро їм допомогла і повелася професійно? Невже заради копійчаного гонорару варто так збештатися?..
Свирид, ви класичний українець. Якраз за нашими міркуваннями такі люди, як Олег Барабаш – повинні працювати і отримувати за це гроші, навіть премії. А от ті, чиї прізвища ми маємо у розпоряджені редакції на квитанціях – мали б задуматися над своєю подальшою карєрою.
То ж не хвилюйтеся за пана Олега. І не треба ображати працівників редакції, які відреагували на скарги покупців, провели власне розслідування не заради гонорару, а задля того, щоб люди не попадалися на подібні “гачки”. Та, на жаль, навряд чи ви це зрозумієте.
А я вважаю, що продавець діяв вірно, запрпонувавши покупцю ліцензійнеий віндовс.
Якщо покупець продав порося і купив ноутбук не розуміючи для чого він йому потрібний, а ввечері прийшов сусід і сказав: “Ти “лох” за пляшку горілки можна поставити “чпокнутий” віндовс”.
Висновок: Українську “жабу” зрозуміти можна. А далі уся ця лабуда!
Одна справа запропонувати, а інша – змусити. Люди платять гроші, і хочуть знати, що за них отримають. А коли купують “залізо”, а їм ще щось там пробивають за дві тисячі гривень, то покупець має право вибору. Маю знайомих, які також мали справу із косультантами у цьому магазині, які не мають й граму честі і поваги до покупців.
На мою думку, непрофесійні кадри є у кожній організаціі. Це стосується не тільки магазинів побутової техніки. А по якомусь конкретному випадку, який стався із-за некомпетентного продавця, не треба судити. Я постійний покупець і прихільник цієї торгівельної марки. І моє ставлення складалося роками. Річ у тім що треба знайти не тільки мережу, а також знайти адекватного продавця. В мене є контакт продавця у якого я купую ВСЮ техніку і собі і своім родичам вже 6 років. І хоча зараз він вже директор магазину, він завжди честно і ведверто пропонує товар. Так що я раджу вам не тільки мережу вибирати.
Стосовно Windows. Я користуюсь виключно ліцензійною версією, яка була у комплекті з ноутбуком і горя не знаю. Ціна на Windows Home Premium на всіх сайтах не меньш 800 гривень, так що не треба розповідати про ціну в 600 гривень… Ця ціна є за іншу сборку наприклад Basik, яка призначена тыльки для нетбуків. А ліцензією треба користуватись хочаб для свєї безпеки.