“Головний біль” чиновників Тернопільської ОДА
Екстрена медична допомога, яка повинна постати перед українцями у “реформовано-покращеному” вигляді вже з нового року, є чи не найбільшим “головним болем” чиновників Тернопільської ОДА, які мали б відзвітувати уряду про виконання програми “покращення”. Це стало зрозуміло з коментаря заступника голови ОДА Василя Гецька, який зрив сесії обласної ради називає “фактом спроби маніпулювання громадською думкою”. Стаття про реформування швидкої медичної допомоги і центри екстреної медичної допомоги з’являється в обласному бюджеті у 2013 році.
– Відтак ні місто, ні райони не можуть фінансувати видатки на швидку допомогу, оскільки це буде нецільовим використанням коштів. Якщо ми не приймаємо видатки на обласний бюджет, виходить, що не маємо права купити ні бензину, ні ліків, ні взагалі відправити когось за тяжкохворим. Ці питання пропонували вирішити швидко, а далі у процесі внесення змін до обласного бюджету, працювати із депутатами з тим, щоб максимально врахувати всі стратегічні напрямки області і підтримати їх фінансово, – стверджує Василь Гецько.
Натомість депутат Віталій Шафранський (УНП) стверджує, що напередодні сесії подання про реформування і передання станцій швидкої допомоги на обласний бюджет з адміністрації не було.
Нагадаємо, З 1 січня набирає чинності закон “Про екстрену медичну допомогу”. Його Верховна Рада України прийняла з другої спроби 5 липня 2012 року, а 14 серпня підписав Президент. Перенесення загальнодержавних обов’язкових видатків на місцеві бюджети, на думку спеціалістів, призведуть до перевантаження місцевих бюджетів, оскільки часто витрати на швидку медичну допомогу часто непередбачувані. Крім того, у документі, як стверджують фахівці, нечітко виписані терміни і формулювання, нема механізму залучення додаткових коштів, яких потребує реформа, не пропонується вирішення питання кадрового дефіциту. То ж чи не стане “реформування” швидкої допомоги черговим експериментом влади?
Коментарі вимкнені.