Петро Гоч та Василь Чубак зазіхнули на сакральні пам’ятки Тернопільщини

Всі ми пам’ятаємо непросту і навіть скандальну ситуацію навколо поїздки унікальних творів Іоана Георга Пінзеля у Париж для експонування у Луврі. Багато-хто тоді переживав, чи залишаться безцінні твори неушкодженими і чи повернуться вони додому. Все ж голос громади був почутий. Після гучної поїздки у Францію, скульптури Пінзеля повернулися на Тернопілля.

Здавалося, творіння мали зайняти гідне місце на Батьківщині. Та ні! Окремі чиновники вважають, що місце безцінним творам – у… торгово-розважальному комплексі. Як стало відомо «За Збручем» з власних джерел, вчора заступник голови ОДА з гуманітарних питань Петро Гоч зібрав нараду рівня начальника управління культури та директора краєзнавчого музею, де заявив, що за тиждень Пінзель має виставлятися у… «Подолянах». На нараду запросив директора торгового центру Михайла Ібрагімова. Причини такого свого рішення не пояснив.

Нагадаємо, що раніше відомий на Тернопіллі меценат Тарас Демкура заявив, що готовий взяти на себе всі витрати щодо облаштування кімнати Пінзеля в обласному краєзнавчому музеї. Тим більше, що музей через місяць святкує 100-річний ювілей, і це мав бути дуже непоганий подарунок закладу. До речі, пан Тарас про це заявив публічно під час нагородження його минулого премією Володимира Лучаківського.

Пан Демкура зі згаданого приводу навіть встиг зустрітися з директором краєзнавчого музею, в якому уже обрали приміщення для експозиції площею півсотні квадратних метрів. Для закупівлі будматеріалів і найголовніше – броньованого скла для безпечного зберігання скульптур, – бізнесмен вже потратив майже 50 тисяч гривень. Вчора замовлення прибуло у Тернопіль. Та з подачі Петра Гоча директор музею розпочинати ремонтні роботи так і не захотів. На вже згаданій вчорашній нараді гуманітарний заступник губернатора повідомив, що, можливо, ремонт замість Демкури зробить Василь Чубак.

Поки невідома логіка дій Петра Гоча, але тут “попахує” відвертою корупцією. Зрозуміло, що більшість бізнесменів мають обмежене бачення культури та духовності. Не виняток і Василь Чубак. Варто було б йому нагадати, що скульптури Іоана Пінзеля – це насамперед сакральні, або церковні пам’ятки. До них люди моляться. Навіть у Луврі для їх експозиції обрали каплицю Сент-Шапель. Тепер з якихось причин духовні цінності хочуть запхати в «Подоляни», де їх безпека буде під питанням. На жаль, вочевидь, безцінні мистецькі твори хочуть перетворити у банальний засіб для приваблювання покупців у заклад Василя Чубака.

-1 thoughts on “Петро Гоч та Василь Чубак зазіхнули на сакральні пам’ятки Тернопільщини

  • 14:00 | 19.04.2013 о 14:00
    Permalink

    до Чубака у Подоляни, в цю так звану арт галерею???? Хай перше навчаться робити експозиції а потім зазіхають на Пінзеля. В тій Артгалереї ікони у пилюці і павутинні стоять. Інформація на табличках зовсім вірна і не написано навіть звідки ті ікони взялися, тоже мені “культурні деятілі” Гоч і Чубак. Пінзель повинен стояти у краєзнавчому музеї, а не в якомусь загашніку в подолянах

    • 16:27 | 19.04.2013 о 16:27
      Permalink

      Поки “благодійник “Чубак 28 квітня назбирає гроші на аукціоні для ремонту ,то Демкура з успіхом сам завершить ремонт в Краєзнавчому музеї

    • 22:42 | 19.04.2013 о 22:42
      Permalink

      З краєзнавчого музею минулого тижня викрали посудину культури кулястих амфор. А директор _Штьопко Костюк язик у свою комуністичну ж-у заховав і мовчить про це. У Чубака ж зрештою є сигналізація в Подолянах. Поки Демкура буде облаштовувати куток Пінзеля у краєзнавчому музеї, скульптури можуть і у музеї сакрального мистецтва (Подоляни) постояти

  • 17:47 | 23.04.2013 о 17:47
    Permalink

    Мабуть нечистий вселився в Гоча, якщо він приймає такі рішення відносно сакральних скульптур. Цинізм і аморальність Чубака неперевершені, але наша влада така сама.

Коментарі вимкнені.