Тернополян закликають до бойкоту, бо шалено погіршується якість перевезень

Повертаючись до теми підвищення вартості проїзду в маршрутках, скажу від себе, ситуація з якістю надання послуг буде погіршуватись. І чим далі, тим навіть швидше.

Всі ми знаємо, куди насправді йдуть гроші від виручки – перевізникам у кишені. Адже жодного обліку пасажироперевезень не ведеться. Жодного! Бо якби вівся, то у маршрутках регулярно б з’являлись контролери, – як це є в тролейбусах. Відповідно, і водій всім видавав би квитки, і пасажири б не їздили “зайцями”. А без цього підвищення тарифів – це лише збагачення водіїв та насамперед перевізників. Купили колеса і ще якісь надто необхідні запчастини – і на маршрут. А такі речі, як капремонт, навчання водіїв тощо – цього, як бачимо, немає і, відповідно, не буде.

Термін експлуатації автобусів підходить до завершення. А враховуючи виробничу якість вітчизняного автопрому, неналежне техобслуговування та відношення водіїв до автобусів, ці терміни можна вкоротити в рази. Відтак, прийде час, коли маршрутки стануть ще гіршими за 30-річні тролейбуси. І автобуси почнуть один за одним зникати з вулиць міста. Це буде, прогнозую (якщо “в лісі щось не здохне”), вже у 2015 році. Перевізники почнуть вимагати підвищення вартості проїзду вже вдвічі – відповідно до того тарифу, який на той момент діятиме. Таке зростання вони пояснюватимуть тим, що потрібно вже не просто ремонтувати автобуси, а купувати нові. І знову понакупляють дешевих автобусів, за якими не дбатимуть.

Пора нашій владі відновлювати комунальний автопарк з нормальним великовмістимим рухомим складом. Уже навіть маємо, до кого “приписати” автобуси – у КП “Міськавтотранс”. Воно повинне не орендувати бусики у приватників, а володіти власним парком автобусів. Крім того, у великому автобусі проїзд завжди дешевший, ніж у тісній маршрутці.

У Березовиці вже півроку стоїть автобус-гармошка “Неоплан” який чомусь ніхто досі не придбав. Насправді саме такий транспорт повинен їздити Тернополем. Хтось скаже, що це завеликий транспорт для нашого міста. Але колись же були “Ікаруси”-гармошки. Сьогодні маємо тролейбуси-гармошки – просторий транспорт, де, крім того, є багато місця для сидіння.

Коротше, за можливості бойкотуйте маршрутки. Більшість з нас не так багато заробляє, щоб за відносно невеликі відстані платити 2,50 комусь у кишені. Їздіть тролейбусами, велосипедами (хто має), пішки ходіть – скоро вже має нормально потепліти. А зекономлені гроші краще витратьте собі на користь.

Антон Марчевський, ФФМ

-1 thoughts on “Тернополян закликають до бойкоту, бо шалено погіршується якість перевезень

  • 12:17 | 8.04.2013 о 12:17
    Permalink

    при таких дорогах ремонт необхідний, а де перевізникам взяти гроші на нього?

    • 13:29 | 8.04.2013 о 13:29
      Permalink

      Таня, стан доріг – це проблема міської влади. Бо з такими дорогами перевізникам тариф і у 5 гривень буде недостатнім для ремонту автобусів. Інша проблема, що автобуси так чи інакше не ремонтуватимуться, бо гроші йдуть перевізникам у кишені. Обліку ж немає!

  • 16:18 | 8.04.2013 о 16:18
    Permalink

    Перевізник? Це одна назва красива. А взазалі це крахобори. ГАНЬБА!

  • 16:44 | 8.04.2013 о 16:44
    Permalink

    мій батько перевізник, йому у кишеню йдуть копійки, а деколи взагалі нічого, так як багато забирає ремон і зарплата водіям. І ХТО ТУТ КРАХОБОР?

    • 18:30 | 8.04.2013 о 18:30
      Permalink

      Я так зрозумів, що у Вашого батька тільки один автобус.

  • 18:53 | 8.04.2013 о 18:53
    Permalink

    один, але мова йде про всіх перевізників, тому комусь підвищення плати за проїзд чимось може помогти.

  • 21:40 | 8.04.2013 о 21:40
    Permalink

    -особисто я не користуюсь послугами громадського транспорту , але недавно чув від товариша історію про хамське ставлення водіїв маршруток до пасажирів, про закриті перед носом двері і т.д про те як водії маршруток “перечікують” по кущах бо не хочуть везти трьох пасажирів, про недотримання графіку, крім того не один раз доводилося спостерігати “перегони” між водіями, їзду з мобільним телефоном, я веду до того, що якість надаваних послуг НІКУДИШНЯ! то про які гроші ми можемо говорити, маршрути “беруть” чи купують заради КОНКРЕТНОЇ вигоди, а не з метою благодійності, чи доброї справи, багато з них конкретні хапуги 🙂 привіт маршрутчикам!

Коментарі вимкнені.