Незвичайний урок провели для тернопільських дітей

Минулого тижня старшокласники  тернопільської ЗОШ № 24 побували на незвичайному уроці. Вони взяли участь у семінарі-тренінгу на тему «Управління особистими фінансами», організатором якого виступили Служба у справах неповнолітніх та дітей міської ради та ТОГО «Фонд соціально-економічних ініціатив».

Як зауважила керівник Фонду, кандидат економічних наук Леся Колінець, проведення семінару було зумовлено необхідністю навчити дітей, особливо тих, які належать до категорії соціально незахищених, уміти правильно розпоряджатися грошима, вчитися бути ощадливими і вміти їх заробляти. Вона дохідливо розповіла дітям, що потрібно для того, аби людина змогла задовольнити свої фінансові потреби і ніколи не опинилася у ситуації, коли до зарплати залишається ще два тижні, а фінанси, як кажуть, «співають романси».

З особливим захопленням та цікавістю слухали школярі розповідь студента факультету міжнародного бізнесу та менеджменту Тернопільського національного економічного університету Тараса Марківа про те, як стати мільйонером або, як мінімум, матеріально та фінансово забезпеченою людиною. На конкретних прикладах він довів, що для того, аби розпочати власний бізнес, не обов’язково мати солідний стартовий капітал, а потрібно лише мати велике бажання та хорошу ідею, яка допоможе досягти поставленої мети.

Говорили на семінарі і про права дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-сиріт, які отримують грошову допомогу від держави. Про правові засади  фінансового забезпечення цієї категорії розповіли представник міського управління юстиції Галина Сокаль та представник координаційної ради молодих юристів Роман Мудрак.

Як зауважила представник Служби у справах неповнолітніх та дітей міської ради Катерина Хоркава, це далеко не перший і не останній семінар, які вони проводять спільно з «Фондом соціально-економічних ініціатив», і які спрямовані на поглиблення знань учнівської молоді у питаннях соціального захисту та інших сфер суспільного життя.

Світлана ВІТРОВА

Коментарі вимкнені.