6 найбільш популярних робочих тенденцій на 2011 рік

Останній звіт онлайнового ринку праці для фрілансерів Elance показав, що робочий простір продовжує розвиватися в нових напрямках.

Знання технологій і маркетингу та засобів, за допомогою яких вони передаються, все більше концентруються на глобальній мережі. Весь рік мобільні додатки буквально вторгалися в офісні додатки, оскільки компанії все в більшому ступені використовують для роботи смартфони та планшетні ПК. У той же самий час Інтернет-маркетинг через пошукові системи та соціальні мережні сервіси продовжує витісняти традиційні маркетингові техніки. Але найважливішим трендом, як зазначили в Elance, є величезна кількість віддалених робочих місць. У той час як зайнятість на місцях в 2010 році залишалася інертною, на ринку Elance недавно було розміщене мільйонне – з початку 2006 року – оголошення про роботу в онлайн-просторі. Щорічно виходить у середньому 400 тис. оголошень про онлайн-роботу, і ця тенденція свідчить про те, що жодного спаду немає, вважає CEO компанії Elance Фабріо Росаті. Одне очевидне – ми живемо в цифровому світі, і компанії, які розуміють це, будуть більш гнучкими в прийманні нових співробітників на роботу, і будуть віддавати на виконання в онлайн більше завдань в 2011 році.

Автори CIO.com виділили шість робочих тенденцій на найближчий рік, про які необхідно знати кожній компанії та кожному працівникові.

Цифрові портфоліо замінять резюме

Настав час залишити в минулому звичні резюме, що роздруковуються на принтері, і зайнятися створенням цифрового портфоліо. Такі цифрові портфоліо, як, наприклад, сторінка в LinkedIn, особистий блог, що забезпечують інструментарієм для створення онлайн-профайлу про досвід роботи, нададуть роботодавцям більше повне уявлення про потенційного шукача за допомогою онлайн-моделей, рекомендацій про досвід роботи та перевірки вмінь, що зі стандартним резюме зробити було неможливо. “Гадаю, через декілька років традиційне резюме повністю зникне, – зазначає Росаті. – Вони статичні та швидко застарівають. До того ж вони не настільки показові, тому що складно судити про людину зі слів на папері”.

Фахівці припускають, що при прийманні на роботу в 2011 році роботодавці будуть більше уваги приділяти цифровим портфоліо та сторінкам у соціальних мережних сервісах.

Мобільні пристрої – це новий “робочий стіл”

В 2010 році стало зрозуміло, що споживачі та компанії хочуть мати додатки, які б відмінно працювали на мобільних пристроях. А це означає, що для розробників мобільних додатків з’явиться більше робочих місць. Цього року експерти Elance спостерігали збільшення попиту на 98% на розробників мобільних додатків, а це свідчить про те, що підприємства все більше використовують у роботі планшети з сенсорними екранами та мобільні пристрої. Цей перехід до мобільного середовища також, безсумнівно, вплине на розробку сайтів. У 2011 році компанії, нові підприємства та підприємці, які розробляють сайти, повинні більше уваги приділити більш простому та зрозумілому дизайну, адже на перше місце виходить мобільний пристрій, а настільний ПК – на друге.

Робота онлайн: приймання на роботу в мережі

З кожним роком комунікаційні технології продовжують удосконалюватися, роблячи дистанційну роботу для співробітників більше легкою й ефективною. В 2011 році, згідно Elance, такий інструментарій, як спільний цифровий робочий простір, взаємодія в реальному часі, відеоконференції та системи онлайн-зайнятості для приймання на роботу співробітників зроблять роботу в Інтернеті не тільки більш розповсюдженою, але й важливою для ведення бізнесу.

Війна між HTML5 і Flash: потрібні програмісти

HTML5, що набирає популярність, можливо, одного разу скине свого конкурента Flash як провідну комп’ютерну систему мережного контенту. Але, за свідченням компаній, що розміщують вакансії для Flash-фахівців, цей день ще не прийшов. У той час як попит на HTML5-фахівців зростає, Flash, як і раніше, є лідером мультимедійного контенту через популярність мережних ігор і ослаблення обмежень Apple. За даними Elance, незалежно від того, хто виграє, зараз війна між ними триває, а тому є вакансії для тих програмістів, які розбираються в обох цих технологіях.

Компанії стануть ще більш соціальними

Спроба Google купити сайт Groupon за 6 млрд доларів, можливо, і закінчилася провалом, але це знак, що великий бізнес бажає інвестувати в соціальні мережі. На думку Росаті, це буде виражатися по-різному – компанії все більше будуть інвестувати в інструментарії соціальних мереж, будуть більше працювати з цифровими портфоліо та сторінками в соціальних мережах при оцінці потенційних працівників, а також будуть більше покладатися на соціальні мережі при продажу та просуванні своєї продукції на ринку, використовуючи цифрові аспекти Facebook, Twitter і Groupon.

Смерть традиційного маркетингу

В 2011 році, відповідно до результатів дослідження Elance, компанії відійдуть від інвестування в стандартні стратегії, і зосередяться на таких техніках залучення клієнтів, як пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація та маркетинг у соціальних мережах. Багато хто захочуть перейняти модель Groupon, де клієнтам надається проведення торговельних операцій і пільги, якщо вони просувають товар, і знижки, якщо вони залучають друзів і колег. “Тенденція, яку будуть використовувати компанії, полягає не в тому, щоб пропонувати мені свою продукцію, а у використанні соціальних мереж для збуту мені свого товару й одночасного виходу на мережу моїх друзів”, – зазначив Росаті.

-1 thoughts on “6 найбільш популярних робочих тенденцій на 2011 рік

  • 11:21 | 18.01.2011 о 11:21
    Permalink

    Приємно бачити ІТ новини 🙂

Коментарі вимкнені.