Перевізникам дали зрозуміти, що бізнес готовий інвестувати в транспортну галузь Тернополя

Вчора відбулася одночасно транспортна та бюджетна комісії на якій планували вирішити проблему з перевезенням у Тернополі. Та засідання завершилося нічим. Про свої враження від засідання пише громадська активістка Юлія Мамчак.

  • Враження про цю подію можна описати як СУМБУР.  Тобто гроші в бюджеті є, тариф треба піднімати до гривень 8 або 7 за словами перевізників, але ж НАРОД (тернополяни) ПРОТИ. І потрібно буде це підтверджувати реальними цифрами, а їх НЕМАЄ ні про пасажиропотік, ні про кількість маршруток, які їздять містом ні про реальний обсяг перевезень ну і відповідно витрат на них.
    Де обіцяні експерті висновки, експертизи і т.д і з чого їх робити, якщо немає реальних аудитних даних?

За словами Юлії,  всі зацікавлені сторони гарно рахують кількість пільговиків і скільки їм мають “відкинути” з “БЮДЖЕТУ МІСТА” та скільки грошей віддати “ОБСЛУГОВУЮЧИМ ПІДПРИЄМСТВАМ” за незрозумілі “Картки Тернополянина” і незрозуміло звідки нараховану націнку в 10% від вартості проїзду в об’ємі 1 грн.
Як на мене, то з 5 грн *10% = 0,5 грн. але чиновники з ТМР (керівниця економічного відділу) вперто доводить, що це – 1 грн. (ну ви знаєте🤔2+2=5)

ТОМУ мабуть ФОТО якраз в тему.

Єдиним позитивним моментом на цій  зустрічі для Юлії Мамчак стало те, що тернопільські підприємці, в даному випадку в лиці Володимира Бліхара, дали зрозуміти “горе перевізникам”, що тернопільський бізнес  готовий розглянути можливість інвестицій в транспортну галузь Тернополя.

  • Тому, нам, мабуть, нам варто задуматись над питанням: А скільки ж реально повинен коштувати білет 4-5 чи 6-7 грн, щоб ми їздили в новеньких автобусах з кондиціонером, згідно графіку, а не в цих пробачте за слова “скотовозках”, – питає активістка.

Коментарі вимкнені.