Що є головною причиною негараздів пасажирських перевезень у Тернополі
Протягом свого життя тривалий час працював у галузі автобусних пасажирських перевезень. Пройшов усі службові сходинки. Двічі був директором великих автобусних підприємств, тому знаю про що кажу.
Початковим моментом створення умов перевезень у місті є конкурсні умови залучення перевізників на маршрути. У цих умовах міська влада формує вимоги до перевізників, яки вона вважає необхідними. Зазначається клас автобусів їх технічні характеристики (бензинові, дизельні, на газу, електричні), одним словом усе що треба для ГРОМАДИ а не для влади.
Особливий момент у вимогах конкурсу є термін договору. Як що він довготривалий перевізник може залучати новий транспорт, бо гарантується окупність.
Хто з вас бачив умови конкурсу?
Формування тарифу робиться на підставі проведення обстеження пасажиропотоку. То само завдяки йому можна бачити реальні доходи майбутніх перевізників. Експлуатаційні витрати рахувати легше. Вони мають бути реальними. Надалі закладається реальна рентабельність перевезень. Нічого складного, але при такому підході виключається корупційна складова і відпадають «блатні» власники маршрутів.
Перевізники можуть бути хоч з Африці .
Другий варіант – це створення єдиного муніципального підприємства з прозорою економікою, яке потребує бюджетного фінансування.
Ось і уся наука. Тому головною причиною негараздів пасажирських перевезень Тернополя є тіньова економіка цього бізнесу, або корупція.
Голова ГО «ЕКОАЛЬЯНС» О. Філь 07.12.2018р.
Коментарі вимкнені.