Як влада міста на рекламі гроші заробляє
У Тернополі, як і в будь якому іншому місті, є досить багато зовнішньої реклами. Для підприємців це можливість рекламувати свої товари чи послуги, а для влади – джерело наповнення місцевого бюджету. Журналісти «Погляду» вирішили розібратись в тонкощах рекламної політики міської влади.
Зокрема, зауважимо, що у 2010 році рекламною політикою міста займалася КП “Адмінтехінспекція”. Загалом бюджет міста отримав з оплати за тимчасове користування розміщення реклами – 0 грн. 00 коп, – розповіли “Погляду” у міській раді і додали, що усі кошти осідають та витрачаються на потреби вищезгаданого КП.
У 2011 розпочато процес ліквідації КП “Адмінтехінспекція”, а її функції передано управлінню стратегічного розвитку міста та КП «Парк Загребелля». Бюджет міста отримав з оплати за тимчасове користування розміщення реклами в межах 2 000 000 грн. На запитання: “Що ж призвело до таких кардинальних змін?” в профільному управлінні відповіли – “Адміністрування рекламної політики міста привели до чинного законодавства, кошти за рекламу почали йти напряму в бюджет, а не посередникам.”
У 2012 році за інформацією управління стратегічного розвитку міста бюджет обласного центру планує отримати в 2012р. близько 3 000 000 грн. З метою збільшення надходжень до міського бюджету та враховуючи ріст зарплати, енергоносіїв, інфляційні процеси з 1 квітня на 22% зросте вартість розміщення зовнішньої реклами. Також буде створено електронний реєстр рекламо носіїв, організована робота з боржниками та впорядкована соціальна реклама. Розміщенням великої зовнішньої реклами у місті буде займатися виключно управління стратегічного розвитку, а малу рекламу віддали у розпорядження комунальному підприємству «Парк Загребелля».
На сьогоднішній день у Тернополі розташовано 417 біл-бордів, 59 спеціальних конструкцій площею більше 4 квадратних метри, 173 сіті-лайти, 21 пілон, 73 виносних щити, 2 відеоекрана (на Театральному майдані і вулиці Текстильній). У перспективі встановлення ще двох – на вулицях Живова і Шептицького.
Наскільки нам відомо, вартість послуг на встановлення з першого квітня обійдеться дорожче. Збільшення вартості зовнішньої реклами – один із кроків до впорядкування цієї сфери в Тернополі, зазначив новопризначений начальник міського управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека. За його словами, ціна за промоцію зросла відповідно до рівня загального подорожчання. Орієнтований такий процес на збільшення надходжень до бюджету міста, який у 2011-му за рекламу отримав понад 2 мільйони гривень. А в цьому році очікують близько 3 мільйонів.
Цікава інформація. Дякую!