Заради чого тернопільська міська рада жертвує розвитком міста

Згідно головного фінансового документу прогнозований обсяг доходів міського бюджету на 2013 рік становить 812, 6 млн. грн. в той час, як у 2012 році він становив 765, 5 млн. грн.

За словами заступника міського голови Вікторії Остапчук, цьогорічній бюджет є бюджетом споживання, тому доведеться проводити заходи щодо раціонального та економного використання наявних коштів. Бюджет повністю відповідає економічній ситуації в Україні, умовам фінансової кризи.

«Незважаючи на складність формування бюджету, ми зберегли його соціальну спрямованість. Передбачено кошти на матеріальну допомогу соціально-незахищеним категоріям громадян, оздоровлення дітей з малозабезпечених сімей. За рахунок власних коштів міського бюджету виділено кошти на відшкодування пільг по оплаті за житлово-комунальні послуги репресованих і реабілітованих, воїнам ОУН-УПА. На доплату до пенсій воїнам ОУН-УПА передбачено 175,0 тис. грн. На утримання житлово-комунального господарства виділено 70, 3 млн. грн., проти 61,1 млн. 2012 року. Проте декілька років поспіль не виділяється жодної гривні з державного бюджету на проведення ремонтів у закладах освіти, культури, охорони здоров’я та спорту. Тому у 2013 році на проведення даних робіт ми будимо виділяти кошти з міського бюджету за рахунок власних надходжень. А це понад 15 млн. грн., які могли бути спрямовані на розвиток житлово-комунального господарства», – зазначила Вікторія Остапчук.

«На виконання делегованих повноважень органам місцевого самоврядування розрахунковими показниками Мінфіну виділено 417, 6 мільйона гривень. Хоча це на 23, 8 мільйона більше, ніж доведені показники минулого року, це не дає можливості забезпечити в повному обсязі потребу в коштах на оплату праці та енергоносії. Адже впродовж року передбачено зростання мінімальної заробітної плати та енергоносіїв. У зв’язку з обмеженням фінансового ресурсу видатки на зарплату та оплату енергоносіїв забезпечать потребу лише на 11 місяців, а поточне утримання установ – на рівні минулого року. Наприклад, у Тернополі функціонує п’ять спортивних шкіл, а фінансування передбачене тільки на одну. Це означає, що інші школи ми зобов’язані утримувати за рахунок міського бюджету. Зрештою нам щороку доводиться виділяти кошти з міської казни, аби дофінансувати галузі, які мали б фінансуватися з Державного бюджету. А це понад 35 млн. грн, які ми могли б спрямувати на розвиток міста», – підсумував прийняття головного фінансового документу міста міський голова Тернополя Сергій Надал.

Коментарі вимкнені.