Збиткові тернопільські тролейбусники надавали спонсорську допомогу іншим і платили гроші за немиті тролейбуси

Працівниками Держфінінспекції в Тернопільській області проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Тернопільелектротранс» за останні три роки. У результаті перевірки виявлено порушення, що призвели до фінансових втрат, майже на 108 тис. грн.

Основні порушення стосуються виплати заробітної плати. Зокрема, під час перерахунку, зумовленого підвищенням розміру мінімальної заробітної плати в січні і квітні 2010 року, не було враховано збільшення погодинного розміру мінімальної заробітної плати (погодинної тарифної ставки). Це стало причиною того, що окремі працівники підприємства недоотримали більше 38 тис. грн.

Окрім того, зайво сплачено 14,5 тис. грн внесків до Пенсійного фонду України та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. Виявляється, підприємство проводило нарахування та сплату внесків не тільки на винагороду за виконані роботи відповідно до трудових угод, а й на вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт.

Ще понад 23 тис. грн були витрачені на… ненадані послуги. Хоча, згідно з укладеними договорами, приватний підприємець на ці гроші мав мити тролейбуси.

Тільки здивування може викликати той факт, що збиткове підприємство, тобто КП «Тернопільелектротранс», порушуючи Господарський кодекс України, надавало благодійну (спонсорську) допомогу іншим стороннім юридичним особам. «Допомогли» на шкоду собі на 13 тис. грн.

Серед інших суттєвих порушень інспектори також зафіксували оплату завищеної вартості наданих послуг з постачання теплової енергії на загальну суму більше 15 тис. грн.

На даний час комунальним підприємством «Тернопільелектротранс» відшкодовано близько 50 тис. грн.

Винних  осіб, які допустили порушення,  притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати ревізії проінформовано прокуратуру м. Тернополя..

 

Коментарі вимкнені.