Ключові питання порядку денного наступної сесії облради анонсував Віктор Овчарук

Чергова сесія Тернопільської обласної ради відбудеться 2 листопада. Напередодні, її очільник Віктор Овчарук спілкувався із журналісткою  Любов’ю Красновською про найактуальніші питання порядку денного.

Віктор Овчарук повідомив: «Як завжди,  це насамперед зміни до бюджету, адже від цього у значній мірі залежить життєдіяльність області, зокрема перерозподіл субвенції на медичну галузь. Це надзвичайно важливо. Разом з тим господарських питань чимало, це і міжбюджетні трансферти, питання, здавалось би дрібні, але важливі для комунальних установ – списання застарілого обладнання, передача майна, оренда, затвердження статутів, тощо».

Також голова обласної ради повідомив про деякі звернення до керівництва держави, зокрема «Про підтримку відкритого листа обласної організації Всеукраїнського товариства політв’язнів і репресованих Президенту, Голові Верховної Ради і Прем’єр-міністру щодо необхідності удосконалення чинного законодавства України і соціального захисту учасників боротьби ОУН-УПА». «Визнання ОУН-УПА на державному рівні вкрай важливо, як і надання воякам усіх пільг та соціального захисту. Що ж до заборони проведення концертів і інших розважальних заходів в обласних комунальних закладах і на території області організаціями та окремими особами, які проводять концерти і гастролі на території Російської Федерації і тимчасово окупованих територій України під час російсько-української війни, то у цьому питанні кожен повинен визначитись: хто він, і на чиїй стороні, адже в країні іде неоголошена війна. Щодня гинуть захисники України», – вважає очільник краю.

Віктор Овчарук розповів, що сесія планує обговорити комплексну програму «Здоров’я населення Тернопілля 2017-2021» і обласну програму підтримки і розвитку патронажної служби у Тернопільській області на 2017-2021 рр.» та інші, адже здоров’я людей – найважливіше. Також розглядатиме і оновлений Перспективний план формування територій громад Тернопілля та ще багато різноманітних питань.

 Не оминули у розмові й не зовсім приємні ситуації. Проте голова обласної ради зауважив: «Звичайно, часто під час сесій виникають непрості моменти, у залу приходять люди,  з певними зауваженнями та незадоволенням. Проте їх дії – це, як правило, наслідки недоотримання об’єктивної інформації, інколи і перекручення реальних ситуацій. На жаль, такі події часто  спеціально спровоковані. Переконаний, що це неприпустимо».

Очільник обласної ради підтвердив: «Тернопільська обласна рада нещодавно отримала відзнаку – як дружня до медіа. Результати дослідження “Оцінка стану дотримання Закону “Про інформацію” у регламентах місцевих рад” озвучили у Києві.  Але це не єдина наша нагорода.Нещодавно  за моніторингом забезпечення «права знати» органами місцевої влади, проведеного центром «Ейдос» і Центром демократії та верховенства права у рамках платформи «Омбудсмен+» Тернопільська обласна рада отримала першість у рейтингу з-поміж усіх обласних рад. Ці результати були оголошені на конференції «День права знати: забезпечення доступу до публічної інформації». А минулоріч Тернопільська обласна рада перемогла в номінації “Найпрогресивніша обласна рада” та була нагороджена Коаліцією “Прозорі Ради” за впровадження у свою роботу кращих практик прозорості, відкритості та підзвітності органів місцевого самоврядування в Україні. Таким чином можемо сказати, що ми працюємо  відкрито і прозоро».

І на завершення голова обласної ради запевнив слухачів: «2017-й рік  область закінчить з хорошими показниками, принаймні вже зараз можемо говорити про значне перевиконання бюджету».

-1 thoughts on “Ключові питання порядку денного наступної сесії облради анонсував Віктор Овчарук

  • 20:50 | 31.10.2017 о 20:50
    Permalink

    Яка може бути нагорода, озвучена десь біля туалету в Києві, і саме головне – за ЩО ?? Зараз я Вам зроблю ВІДЗНАКУ на всю область (а це – найкраща Ваша відзнака). На офіційному веб-сайті облради Громадська приймальня досі не працює (повідключали сервери, щоб простий народ Вас не турбував). Але це ще пів біди, можете виправдатися. Рік часу (від обрання ексголови Борщівсьрої райради головою Борщівської ОТГ) в Борщівській райраді НЕМА голови. Безголова рада. Хоча вона й так малоефективна досі, та рада, та й невідомо кого вона мала б представляти, як більша частина громад “вирішила” об”єднатися, вже зовсім інші проблеми перед тими селами-громадами, так Ви за рік часу ще ні разу ніде не були на периферії, не поцікавилися – як ви там, земляки (сам – з Іване-Пустого). То що можна думати як Ви особисто і очолювана Вами облрада допомагає іншим ОТГ ?! Чи не можна разом з облрадою організувати хоча б перевірку знань секретарів сільрад (в більшості випадків – вони й залишилися на посадах). Вони ж навіть протоколів не вміють оформити іц оперативно висвітлити на офіційному сайті. В вас це получається непогано (хвалю, може більше й нема за що), в Чортківській райраді, в Тернопільській міськраді, в Байківській ОТГ і ще в Кременці в ОТГ (там голова ОТГ – бувший голова міськради, порядок знає добре). А решта ?! Що, не можна на двотижневі курси визвати і перевчити. ОПЕРАТИВНО ?! Що Вам мішало промоніторити цей момент ?! Ми в Вас не просимо більше нічого. Відреґулюйте те фінансування, доки будуть ті ТРАНСФЕРИ. Це означає, що нормально бюджети не можете скласти – скомпонувати, якщо щомісяця треба вносити зміни… Двійка Вам обидвом ( і Барні з його 23 фінансистами). Ще одне : Ваші служби мають постійно моніторити складання ОТГ Планів соціально-економічного розвитку !!! От, на цей рік – ніхто не має, як і Програми боротьби з корупцією. Знання навіть юристами чинного законодавства України – нікудишнє !! От, погляньте на сайті Скала-Подільської ОТГ в Рубриці юриста. Нема часу зараз перелічувати. А двох юристів “тримає” за бюджетні гроші ! Толку з них, якщо ще ні разу не було зроблено так, як ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” вимагає : Сесія скликається не раніше, як через 10 днів після опублікування оголошення про час, місце, винесені на сесію питаннях. Сесія вважається правомочна, якщо на ній присутні 2/3 спискового складу ради (не менше 18 чол. з 26-ти спискивих). Інакше – нема представництва громад ! Юрист в засі, голова відкриває і … “веде” сесію. За що ти, юристе, зарплати хочеш ?? Ти ж голову підганяєш під статтю, він же присягу держслужбовця давав ! Для цього він тебе посадив в теплому кабінеті, дав комп”ютер, зарплату ?? Статуту не “зліпив” за 2 роки сидження… А може ти не там сидиш ?? Це не корупція ? Може для того й брав на роботу, щоб не було вакансії, щоб більш принциповий юрист не мішав “мішати”?? От діяльність Ваша з її результатами. Знаю, цього Ви ніколи не чекали, бо ніхто Вам цього не скаже. Питання на чергову сесію : на сайт. Включіть ще в порядок денний питання :Вироблення загальнообласної концепції для розподілу автодоріг на 2018-й рік. Внесіть це питання від нашого депутата (не знаю хто там є). Порадьтеся з головою ТОДА, виробіть спільну лінію, бо потім разом маєте її відстоювати. Дороги – це все для нас, це – живі артерії. Цьогорічних “бракоробів” поточного чи капремонту – від участі в тендерах по ремонту доріг в 2018 р. ВІДЛУЧИТИ, нехай йдуть польові роботи вирівнювати. Для цього організуйте, знову, разом з ТОДА і ОБЛАСТОДОРОМ виїздні комісії з відеокамерами. Їхати зі швидкістю не більше 40 км/год, по об”їздній біля Скали – 20 км/год. Потім ті всі КІНА в Тернополі перегляньте в присутності “виконавців” і щоб вони зрозуміли – за їхній рахунок щоб відновили дорожнє полотно. Не треба більше їхньої роботи, бо як їхні бригади – на дорозі, вони або в Гусятині або в посадці. Осінь і весна – саме час для посадки – пересадки. Оргвисновків чекаємо разом з тими “роботами”…

  • 23:32 | 31.10.2017 о 23:32
    Permalink

    Похвали себе сам, бо більше ніхто тебе не похвалить. Відкривайте ПРАВДУ і СКАЖІТЬ чому не ПРАЦЮЄ СЕРВЕР для ЗВОРОТНЬОГО ЗВ”ЯЗКУ ОБЛРАДИ. Чи Ви її закриваєте як добрий ґосподар стодолу на ніч ?? Нехай люди скажуть щось про Вашу роботу, про своєчасність винесення питань, які виносяться на чергову сесію. Прошу: ЗРОБІТЬ якусь рубрику чи якось окремо відобразіть однією строчкою на сайті, щоб ОПЕРАТИВНО ВІДСЛІДКОВУВАТИ (що три дні) стан перерахування субсидій на райони. Виявляється, вже 1-го листопода, а Борщів навіть не має що людям пороздавати (обнадіяти) Повідомлення про нарахування чи відмову нарахування субсидій. Ґройсман в червні обіцяв, що тим, хто зекономив на енергоносіях за попередній опалювальний період – поверне по 700 гривень, потім – що зарахує наи рахунок. Що все буде нараховано своєчасно і “в повному обсязі”… Де Ви всі так гарно вчитеся брехати ?! В якому інституті так “навчають”. Народ дивиться на те кіно, і йому вже це все начинає надоїдати. Ґралі брати не будемо, самі знаєте – далеко видно. Бачите що робиться по Україні ??? Барна не хоче “заїдатися” з тим нач. по субсидіях, Ви – ніби води в рот набрали… Таже кажіть щось !,,

Коментарі вимкнені.