Тепер у Львові “маршрутки” їздять по-новому

Фото від zyklon

З 1 січня 2012 року у Львові запрацювала нова маршрутна мережа, розроблена фахівцями компанії «Луїс Бергер» та Національного університету «Львівська політехніка».

Відтак, у місті курсуватимуть 46 автобусних маршрутів. З них 6 – радіальних, які їздитимуть із периферійних районів у центральну частину міста. І 40 – хордових, які з’єднуватимуть периферійні райони, оминаючи центральну частину міста. Для кращого розуміння принципів нової транспортної схеми та для зручності пасажирів здійснено кольорове зонування міста. Кожному транспортному району присвоєно окремий колір, відповідно до цієї концепції будуть оформлені таблички на автобусах та знаки на зупинках, пише Захід.нет.

Заплановані хордові маршрути у більшості випадків забезпечують доїзд у різні кінці Львова. Радіальні маршрути забезпечують доступ до центру міста. А пересадка – тільки за умови проїзду через центральну частину і купівлю трансферного квитка.

Доїзд між різними районами міста здійснюється в обхід центральної частини. Зараз – ситуація навпаки: більшість маршрутів проходять через центральну частину міста, унеможливлюючи швидке забезпечення доїзду і ефективну роботу діаметральних маршрутів.

Питання оплати буде вирішене з введенням електронного квитка. Це – пластикова картка, яка матиме різні програми: разова поїздка, денний проїзд, місячний абонемент і так далі. Поповнення – як у мобільного телефону. Електронний квиток діятиме у межах тарифного плану на час введення. Впровадження електронного квитка залежить від депутатського корпусу. Залежно від того, коли вони приймуть ухвалу про створення ТзОВ «Леокард» почнеться впровадження системи електронного квитка.

Автобуси на нових маршрутах мають їздити з інтервалом у 10 хвилин. Це відображено у паспортах на кожен маршрут.  Переважна більшість маршрутів з 1 січня 2012 року діятиме з 6.00 ранку по 23.00.

На зупинках у трансферних зонах (центральна частина міста) і на зупинках, де перетинаються різні маршрути, до червня 2012 року заплановано встановити електронні табло з номерами цих маршрутів і часом очікування. На інших зупинках – перелік маршрутів і розклад руху.

Крім того, зараз у Львові оголошено конкурс на визначення перевізників на міських автобусних маршрутах. Обов’язковою умовою конкурсу є використання транспортних засобів, місткістю не менше 35 осіб. Перероблені транспортні засоби не мають такої місткості і не будуть присутні в новій мережі. Із 1 січня у Львові всі пасажирські автобуси будуть не нижче класу «Еталон» та «Богдан». Сам конкурс з визначення перевізників має відбутися 28 грудня. Після визначення переможців із ними будуть укладені угоди на обслуговування маршрутів з 1 січня 2012 року.

Про це та проблеми громадського транспорту, нову транспортну схему, радіальні маршрути, електроні квитки, про нечемних водіїв, погані дороги і нові автобуси говорив під час чат-конференції начальник управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради Микола Жук.

Коментарі вимкнені.