Тернопільську молодь штовхають на розпусту? (фоторепортаж)

У Тернополі у вищих навчальних закладах роздають презервативи.Оскільки у місті стартував проект Презерватизація.

26 листопада презервативи та інформаційні листівки роздавали у першому корпусі ТНЕУ.

Акцію організовує Молодіжна організація «Файне місто».

Довідка.

У вищих навчальних закладах Тернополя учасниками ініціативи буде розповсюджено 5000 презервативів та інформаційних матеріалів, які розповідають про проблему ВІЛ/СНІД та безпечного сексу.
Презерватизація – превернення до суспільної проблеми ВІЛ Снід, Гепатит та венеричних захворювань. В кожному із університетів буде пропаганда здорового способу життя, безпечного сексу та інформування загрози венеричних захворювань. Відбуватиметься роздача інформаційних буклетів та контрацептивів.

 

-1 thoughts on “Тернопільську молодь штовхають на розпусту? (фоторепортаж)

  • 23:44 | 26.11.2012 о 23:44
    Permalink

    Це те саме, що роздавати людям шприци і казати коліться стерильними шприцами і все буде добре…
    Вчіть жити в цнотливості і вірності, а не роздавайте всяку х…ню.

    • 00:03 | 27.11.2012 о 00:03
      Permalink

      так все одно будуть займатися сексом, така людська натура. хай краще буде безпечний. НЕ потрібно повторювати історію СРСР.

    • 00:55 | 27.11.2012 о 00:55
      Permalink

      Секс с наркотиками сравнивать – это конечно или от “большого” ума или от хронической импотенции

      • 09:46 | 27.11.2012 о 09:46
        Permalink

        Розпусту прирівнювати до нормального життєвого явища, це звичайно гіркі реалії зовсім не збоченої людини.

  • 23:59 | 26.11.2012 о 23:59
    Permalink

    Тільки хай не забуває одна з головних активісток Файного міста використовувати презервативи, коли … зі свої арабом. а то він може їй залишити цікавий сюрприз із середнього сходу

  • 00:04 | 27.11.2012 о 00:04
    Permalink

    в нашій країні так завжди з одної хворої голови на іншу(( … до Церкви “дітей” запрошуйте!

    • 00:15 | 27.11.2012 о 00:15
      Permalink

      немає чого дітям в церкві робити змалку. Нічого хорошого. Cучасна молодь теж до церкви ходила і ходить. А подивіться що вони в нічних клубах витворяють. І в більшості приїзжі з сіл.

  • 00:13 | 27.11.2012 о 00:13
    Permalink

    при чому тут араби…
    учасники проекту вони інформували про проблему ВІЛ/СНІД та про те що потрібно займатися безпечним сексом
    ніякої пропаганди розпусти не було

  • 00:29 | 27.11.2012 о 00:29
    Permalink

    біда, якщо Ви так думаєте …( вчіться читати, добродію. Слово діти написано в лапках. Заодно, візьміть до рук Біблію, і почитайте її, обдумайте прочитане, порадьтесь з близькми. Різницю відчуваєте між “ходила і ходить” та молитись, каятись, і більше не грішити. Іншими словами, ходити можна і до магазину(

  • 00:33 | 27.11.2012 о 00:33
    Permalink

    облиште цю релігійну пропоганду. Нічого доброго в тій біблії немає. Сама жорстока книга всіх часів. Потрібно мати свої принципи а не страх гріха, не зі страху має бути а просто як принцип здорового і розумного життя. А біблія тут ні при чому. Крім того не всі християни.

    • 09:59 | 27.11.2012 о 09:59
      Permalink

      Попрошу християн теж не ображати!
      Якщо ви думаєте, що моральні закони християнства базуються на страху до гріха, то ваші знання про християнство залишилося (або просто є) на дитячому рівні першого причастя.

      • 12:08 | 27.11.2012 о 12:08
        Permalink

        помиляєтесь Богдан. Ви певне не ту біблію читали або не аналізували її взагалі, а слухали лише те що вам священники говорять. Саме на страху до бога Ієгови і побудована вся біблія.

        • 15:40 | 28.11.2012 о 15:40
          Permalink

          Особисто я в біблії ні на що відповіді не знайшов.. Я тільки бачу заборони, які обгрунтовані фразою типу “Бо так сказав бог і він тебе покарає”. Я не частина стада шоб мене вів пастир і хлестав батогом коли я вирішив піти своє дрогою.
          Згадайте і задумайтесь, світові війни були обгрунтовані релігійно шо б ви були мясом а країна завойовувала нові території де вас потім будуть експлатувати. Я не маю нічого проти релігійних людей, але нажаль до вирішення данної проблеми релігія не має ніякого відношення..

          • 10:21 | 25.12.2012 о 10:21
            Permalink

            Невірне твердження…
            Біблія – аж ніяк не список заборон. Вибачте, але так може казати лише людина, яка її зовсім не знає.

  • 00:41 | 27.11.2012 о 00:41
    Permalink

    “Безпечний секс” – це те саме шо “безпечна наркоманія” чи “культурне пиття”… Повний абсурд.

    • 00:45 | 27.11.2012 о 00:45
      Permalink

      то ви може взагалі за заборону сексу? лише в шлюбі? а що робити тим хто ще немає сім”ї?

      • 01:05 | 27.11.2012 о 01:05
        Permalink

        До чого тут заборона, це абсурд, я за виховання молоді, в такому дусі в якому виховувалися наші предки.

        • 17:38 | 28.11.2012 о 17:38
          Permalink

          Ну за совєтів виховання теж не дуже було.. Саме в ті часи набули широкої розповсюдженості дитячі будинки і безпризорники, неблагополучні сім’ї алкоголіізм наркоманіія і т. д. власне тоді вихованням ніхто не займався, воно зводилось до заборон і бажань природніх кожній людині,от люди і зрозуміли шо за цими правилами жити не рееально, от звідси і така паскудна штука як подвійна мораль..
          Зараз тут всі хором про святе ведете полеміку, а ввечері підете бухати або на блядки.. А завтра в церкву сповідатися ..
          А секс то завжди був є і буде і краще б він був безпечним і без ходячих негативних наслідків, якимми наша держава нажаль переповнена ..

          http://www.youtube.com/watch?v=ATIRFsbuFw8

    • 01:07 | 29.11.2012 о 01:07
      Permalink

      Шановний Володимире, я категорично не погоджуюсь із Вами.
      З Ваших уст лунає начебто дуже розумна фраза, однак…проаналізуймо!
      Як можна порівнювати секс із наркоманією? Я, звісно, перепрошую, але щойно Ви усе людство фактично обізвали! Покажіть мені людину, котра не займалась сексом ( окрім тих ,звичайно, хто свідомо відмовився від цього через конкретні причини!) Чи ж бо і Ви не були зачаті під час сексу? Щодо мене, безпечний секс – це добре! Адже, що природньо – то не гріх.( Як усі полюбляють звертатися до отих святих книг).А секс – це ж “буденна” справа. В цьому нічого поганого, коли люди займаються ним ,усвідомлюючи наслідки на беручи на себе відповідальність за них,а от наркоманія – навіть при усвідомленні вищесказаного – це зовсім інше, на мій погляд ,значно жахливіше.

  • 00:41 | 27.11.2012 о 00:41
    Permalink

    легше попередити про хворобу ніж потім лікувати її,або в випадку із ВІЛ Снідом, Гепатитом навіть не мати змоги вилікуватись..так як ліків не існує.
    Нашу молодь наштовхують не на розпусту,а усвідомлення проблеми до того ,як вона виникла в твоїй сім*ї…

  • 00:44 | 27.11.2012 о 00:44
    Permalink

    на мою думку, в університетах не потрібно роздавти перзервативи…люди,які займаються сексом мають голову і можуть купити собі презервативи…а акція в універі тільки більше штовхає на розпусту молодь….в клубах роздавати,будь ласка, там відповідний контингент людей…в універах зайве….
    + частина з учасників, навіть на брошуркине гляне…а запитати їїх,що таке перзерватизація,відповідь…”Роздають перзервативи”…висновок..потрібно більш інформативно підходити..ане штовхати молодь в прірву…

    • 00:59 | 27.11.2012 о 00:59
      Permalink

      нікуди їх не штовхають. Вони думають що знають більше від дорослих, але насправді це не так. Ще багато зовсім диких уявлень. А сексом займається багато хто і не лише відвідувачі клубів.

    • 01:13 | 27.11.2012 о 01:13
      Permalink

      більша половина з тих людей яким роздавалися інформаційні матеріали і презервативи і є відвідувачами нічних клубів, всі студенти відвідують нічні клуби.
      на дискотеках вони ці матеріали просто погублять або просто будуть ними смітити в приміщенні.
      а в університеті все ж таки є набагато більший відсоток того що вони заглянуть в брошурку і щось прочитають і запам”ятають!!

      • 01:56 | 27.11.2012 о 01:56
        Permalink

        гроші на контрацепцію ви кращеб потратили на якусь хвору дитину чи притулок…булоб більше коресті….а якщо студент іде по універу і йому прогагують “здоровий секс”….як це вплине на його підсвідомість…звісно він буде думати,що йому можна цим займатися,бо тут люди кажуть,що це “безпечно”, по моєму абсурд….і деградація…і почитайте трішки наукові видання,а не інтернет..презерватив мало захищає,або і взагіл ні…

    • 17:41 | 28.11.2012 о 17:41
      Permalink

      А ви поживіть на 800 гривень, пане Богдане, побачимо чи заалишиться вам грошей на безпечний секс ..)

  • 00:44 | 27.11.2012 о 00:44
    Permalink

    організація “Файне місто” взагалі пропагує толерастію і ювенал… Гнати таких треба…

    • 00:58 | 27.11.2012 о 00:58
      Permalink

      А ось тут, шановний, “ви” не праві !!! Не судіть з того, чого не знаєте!!!

    • 01:17 | 27.11.2012 о 01:17
      Permalink

      шановний значить ви взагалі не ознайомлені з роботою “Файного міста”.
      прогугліть більше інформації про цю організацію і гляньте які проекти вона робила.
      дізнаєтесь багато цікавого!!

  • 00:59 | 27.11.2012 о 00:59
    Permalink

    Тут що всім, хто закликає до церкви і гонить на “ФМ” роздають безплатні перепустки в рай?=)
    Люди, навчіться жити сучасними реаліями! Молодь і так буде займатися сексом, а от про наслідки мало хто знає.

    • 01:02 | 27.11.2012 о 01:02
      Permalink

      ну розкажіть про наслідки?

      • 01:09 | 27.11.2012 о 01:09
        Permalink

        ВІЛ СНІД та ще немаленьий “букетик” хвороб. Їх, нажаль, молитвами не лікують)

        • 01:11 | 27.11.2012 о 01:11
          Permalink

          І презерватив від цього захищає? Не смішіть мене

          • 01:25 | 27.11.2012 о 01:25
            Permalink

            Відео насправді інформує…і показує правду,а інофрмація,що перезерватив “ніби” захищає, була кинута в рекламу для збільшення продаж…ось і виходить, що акція більше рекламує якісь перзервативи…

          • 01:39 | 27.11.2012 о 01:39
            Permalink

            97% це як не крути показник…
            ніколи не можливо бути застрахованим від чогось на 100%..але вибачте мене..Біблія ще теж нікого від Сніду не врятувала

          • 01:51 | 27.11.2012 о 01:51
            Permalink

            Оля, навіщо сюди і Біблію приписувати,я розумію,що ти може невіруюча, чи особа легкої поведінки і тобі плювати на погляди християн..але будь солідарнішою…співчуваю ФМ,якщо ти у їхній організації..//

  • 01:01 | 27.11.2012 о 01:01
    Permalink

    Якої національності голова організації?

    • 01:20 | 27.11.2012 о 01:20
      Permalink

      Голова організації Українець!!!
      якщо хтось не вірить можете глянути в паспорт!!!

      я бачу тут перехід від релігії починає переходити в антисемітські настрої!!!

  • 01:05 | 27.11.2012 о 01:05
    Permalink

    Тут що, всім, хто закликає до церкви і засуджує “Файне місто” роздають квиточки до раю?=)

    Люди, навчіться жити сучасними реаліями! Молодь і так буде займатися сексом, а от проінформувати їх про наслідки нікому точно не завадить!!

    • 10:07 | 27.11.2012 о 10:07
      Permalink

      Не засуджуйте людей, Відьмо. Дозвольте маленьку поправочку: РОЗПУЩЕНА молодь і так буде займатися сексом, а проінформувати про наслідки то це варто, так це дуже треба! Проте не створюйте людям ілюзію про безпечний секс, бо це не є істинною правдивою інформацією.

      • 18:51 | 27.11.2012 о 18:51
        Permalink

        Не хочу переходити на особистості, але скільки Вам повинно бути років, щоб називати нормалнй стан речей розпустою? Вибачте, але ми зараз не говоримо про 16-ти річних школярів. Акція розрахована на свідомих молодих людей, яким не байдужне власне здоров”я!!

        • 10:29 | 25.12.2012 о 10:29
          Permalink

          Нормальний – це поняття відносне. Якщо вам так цікаво, то мені 20 років. І для мене, як і для більшості нормальних свідомих людей, розпуста не є нормальним станом речей. Вибачте, але мені здається, що розпуста є нормальним явищем тільки для розпусників, тому, годі вам вже популяризувати розпусту і виводити її на рівень “нормальних” моральних цінностей. Є речі набагато важливіші, розпуста – це і так проблема, через яку поширюється СНІД. Навіщо ви закликаєте свідомих молодих людей, яким не байдуже власне здоров”я, зайвий раз наражатися на ризик бути зараженим ВІЛом?

  • 01:07 | 27.11.2012 о 01:07
    Permalink

    о так давайте як в СРСР будемо говорити ,що сексу немає,дітей приносить лелека..
    обговорювати ..засуджувати зараз дії цієї організації легко..а що ви зробили,щоб проінформувати своїх друзів про проблему віл,Сніду..іт.д.?
    та вибачте мене зараз діти в 6-7 класі знають ..що таке секс..і більше того на теорії їх знання не закінчуються..
    я не кажу що всі 100% студентів даного вузу чи будь якого іншого ведуть статеве життя..але значна їх частина вже знайома з цим…і те шо їм дали презерватив і буклет в якому розповідають про проблему ВІЛ/СНІД та безпечного сексу…не означає що одразу після пар вони побіжуть змінювати демографічну ситуацію в країні))це смішно)

    • 01:10 | 27.11.2012 о 01:10
      Permalink

      І що таке “безпечний секс”? Не опускайтеся до рівня тварини.

      • 01:15 | 27.11.2012 о 01:15
        Permalink

        Безпе́чний секс — сексуальні практики, при використанні яких ризик зараження хворобами, що передаються статевим шляхом, зводиться до мінімуму. Частіше за все асоціюється з використанням презервативів при статевому акті.
        рівень тварини?вибачте..але тварини таким чином розмножуються..
        а людина ще коханням займатись може.Різні ситуації життєві складаються,якщо твоя кохана людина є носієм хвороби то це не означає що ти не можеш продовжувати бути з нею…

      • 01:33 | 27.11.2012 о 01:33
        Permalink

        та ти ніколи сексом не займався ?
        та щей расизм розсіюєш між масами,що за запитання від тебе звучать?якраще хай знають що таке контрацепція і користуються нею ніж хворіють вище перерахованим.

        • 10:11 | 27.11.2012 о 10:11
          Permalink

          Вася, повір, безпений секс буде для тебе існувати доти, доки отих 3% не зіграють свою роль.
          Для людей нема різниці хто пропагує ці ідеї, для людей є незрозумілими і неправильними ці ідеї. Звичайно, в пориві емоцій, можна зачіпити багато непотрібних зайвих тем, але це не має відволікати від суті вашої діяльності.

          • 14:01 | 27.11.2012 о 14:01
            Permalink

            я не є членом цеї організації чи любої іншої..і я не є зазомбованим сектантом..
            я шось не розумію..всерівно ж презерватив зменшує можливість зараження то чого б ним не користуватись?

  • 01:08 | 27.11.2012 о 01:08
    Permalink

    Потрібно дивитись трохи далі, кожен робить свій вибір, не думаю що хоч хтось один із масси хворих людей на венеричні захворювання, мав бажання опинитись серед них, але в в жодного хворого вже немає шляху повернення назад. Потім може бути пізно. Дана акція попереджає та дає рекомендації, практично весь світ сприймає це нормально та чомусь не ми. Задумайтесь.

  • 01:18 | 27.11.2012 о 01:18
    Permalink

    Задумайтесь, чому проводиться акція ? можливо тому що, свідомі люди бачать в цьому проблему? вони мають бажання вирішити і допомогти, а не сидять і критикують чиюсь роботу, так ви зберіться і зробіть перш ніж “обливати грязюкою”.

  • 01:30 | 27.11.2012 о 01:30
    Permalink

    кинули яскравий заголовок..аби люди мали що обговорити…

  • 01:31 | 27.11.2012 о 01:31
    Permalink

    можливо я помиляюся,але склалося враження,що ця акця пройшла більше для піару чим користі…якщо так , то це сумно…

    • 01:35 | 27.11.2012 о 01:35
      Permalink

      ця акція б не мала такого резонансу,якби не вміло підібраний заголовок журналістами “Погляду” і вмілі коментарі наших людей)))

  • 01:39 | 27.11.2012 о 01:39
    Permalink

    Як же внас на Україні всі люблять осуджувати дії інших, а ви для суспільства доброго щось зробили? Чи ви тільки вмієте сидіти в інтернеті і вибачаюся на слові обсирати дії інших!
    ФМ нікого на розпусту не штовхає, нажаль молодь занадто рано дознається про статеві стосунки, але не про їх наслідки!
    Люди будьте реалістами, ане пишіть тут всяку фігню!!!
    В роспусті дітей не отакі акції винні, а самі батьки! Виховувати дітей краще треба, ане винити в всьому телебачення, інтернет, школи, сиспільство, тощо.
    Нічого погано в таких акціях немає, чи може вам приємно бути однією з перших країн з найбільшою кількістю ВІЛ/СНІД інфікованих?
    Дітей потрібно вчити про наслідки, а не казати не роби так, бо як всім добре відомо, те що неможна найбільше хочеться.

  • 08:21 | 27.11.2012 о 08:21
    Permalink

    Люди добрі, Ви хоч усвідомлюєте, що пишете!!!( … Сана, почав писати Вам відповідь. Передумав. Порада, намагайтесь не тільки слухати, а й чути. Може тоді буде не тільки “ходити” до церкви … а усвідомите щось більше.

    • 12:00 | 27.11.2012 о 12:00
      Permalink

      І вам того ж бажаю Українець. НЕ тільки слухати але і чути і відчувати, відрізняти істинне від фальшивого і своє від чужого, нав”язаного. Я взагалі не ходжу до церкви, тому що вважаю християнство силоміць прищепленою нам релігією. Це не наша релігія, релігія для рабів жидів. І вся біблія цьому підтвердження, дивно що люди не хочуть цього бачити. А щодо роздачі презервативів то краще презервативи, ніж знівечене чиєсь життя через незнання або необережність. Нічого поганого тут немає, і не потрібно лицемірити і думати, чи впевнювати інших що молодь не повинна займатися сексом.

      • 19:14 | 27.11.2012 о 19:14
        Permalink

        Немає питань, якщо вже мова пішла таким штибом, то будемо говорити серйозно. 35-40% (залежно від регіону України) від усіх зараєстрованих шлюбів у 2009 років розпались у наступні два роки. Питання – чому? Відповідь – секс без почуттів, ось це те що нам насправді навязано. Цінність шлюбу, повага до одне до одного в шлюбі зруйновані, тому що дивимось одне на одного як тварини, – задовольнив(ла) бажання і все? Так має бути? Рун-віра це сповідує?
        В тому той річ, що треба мати свою думку, і лише ми вибираємо як діяти, але вибачте, за вчинки треба нести відповідальність, тому в нас демократія, а “совіцка власть” на щастя вже давно в політичній могилі. Демократія – це права і відповідальність. Маєте ще одну проблему, відповідальності нести не хочемо( Резинка є, задовільнили хіть, а діти чомусь в сиротинцях ростуть без батьків((( Бачиш ті бідолашні оченята дитячі, які шукають в тобі батька і від безсилля руки заламуються. Ну не можна так люди, не можна, … І йдеш тоді до Церкви, з самим собою побути на одинці, бо нікому діла більше немає. А відповідь ж то проста – починайте з себе, шукайте відповіді у собі.
        П.С. ось що нам насадили, залізли в наш розум, в найкрщих традиціях споживацької економіки, – тут і зараз маю те, що хочу (секс), бо це класно і круто, і якщо ти не зімною, то ти лох.

  • 14:31 | 27.11.2012 о 14:31
    Permalink

    Знаєте тут читаю про те що раній секс і все таке… Народ зверніться до історії ще століття назад одружувались у 14-15 років і це було нормально, і ніхто цього не осуджував.. сексом займались займаються і будуть займатись… якщо зачіпити релігійну тематику. то як мені сказали двоє представників якоїсь релігійної спільноти на вулиці. це є порокома ще від Адама і Єви, вже 6 тисяч років ніхто цього не виправив тож залишається хочаб говорити за безпечний секс.

    Хоч безпечного сексу не користуйся презервативом. застосовуй руки!!!…)

    • 17:17 | 27.11.2012 о 17:17
      Permalink

      Йди роби уроки, може хоч навчишся правильно писати.

      • 17:35 | 27.11.2012 о 17:35
        Permalink

        ще одине речення з твого перону, і твій зубний состав рушиться.

        • 19:03 | 27.11.2012 о 19:03
          Permalink

          1. дЕбіли
          2. ОДНЕ
          3. не состав, а склад
          4. не рушиться, а руйнується, чии що там Ви мали на увазі.

          Проявіть повагу до інших. Пишіть грамотно

  • 21:55 | 27.11.2012 о 21:55
    Permalink

    та то спец провокація. А Людей болить. Душа болить. Бо ще не сформовану душевно, морально і ціннісно молодь “затуплюють”. вони роблять підміну з “права вибору” на “ось так, як ми вам показали – краще”. і людина тоді думає. а шо, як так “безпечніше” – то можна хоч кожен день, зоч пару разів на день.
    і ніхто ж блін не дивиться, а що далі????? а що буде через років 5-10?????

    чи хтось задумувався, чому через рік руйнуються сім’ї??????
    чи хтось питав людей, які розводяться і яких болить, чому так сталося????
    і хоч хтось чув купу відповідей типу – в ліжку не підходить….
    а все зводилося до банальщини – займається сексом з “дружиною”, а думками з тою, яка була два роки тому. і це ще нічого, якщо думками. а якщо в пам’яті вспливають і відчуття і образи і т.п…

    і капєц таким людям і таким сім’ям. бо нелегко буде їм в подальшому житті.

    Відьма, цікавий у вас нік ))))))))))))) а нащо взагалі реагувати????

  • 21:59 | 27.11.2012 о 21:59
    Permalink

    п.с. а жінкам набагато важче, ой набагато.
    чим частіше вони міняють сексуальних партнерів, тим швидше втрачають відчуття “взаємолюбові”, втрачають себе як особистість. старішають. в 35-40 вже страшно в дзеркало буде дивитися
    і ніяка косметологія, ніяка медицина (крім пластики) не поможе

  • 00:43 | 28.11.2012 о 00:43
    Permalink

    Змішали тут праведне з грішним– і церкву, і Біблію, і навіть сімейні стосунки та розлучення. То повашому отакі акції спричинають проблеми в сімї? Повторюся ще раз, дітей потрібно краще виховувати, щоб потім за голову не хапатися. З дитинства потрібно навчати дітей моралі та принципів, ане надіятися що навчить хтось інший!!! Діти як мінімум на 50% вчаться і беруть приклад у батьків, і якщо батьки мали нормальну, повноцінну сімю, або хоча б сімю де навчили що є добре, а що ні, то і їхні діти мають набагато більше шансів збодувати повноційну сімю. Головою треба думати при виборі партнера для стосунків (я маю на увазі не статеві стосунки), а не пятою точкою, тоді й сімї міцніші будуть, і розлучень менше буде. Ато одружуються зараз після місяця знайомства, бо кохання, і розвестися ж потім можна, то чому б і ні.
    А сексом займалися, займаються і займатися будуть. І не треба розказувати, що колись сексу до шлюбу не було, бо був, але ніхто про те не говорив, як говорять зараз. Про наслідки статевих стосунків дітей треба вчити ще в школі, щоб знали і задумувалися до чого це може привести. Акція спрямована не те щоб дати якомусь студентику презерватив і сказати йди займися сексом, бо з перезирвативом можна. Акція проводиться для того, щоб навчити молодь про наслідки статевих стосунків. Ніхто не каже що це нормально, але якщо молодь живе статевим життям, то нехай краще знає про всі наслідки і користується захистом. Акція ж не проводиться в школах, а проводиться в вищих навчальних закладах, куди батьки дітей відправляють з вже сформованим світоглядом та принципами.

    • 08:33 | 28.11.2012 о 08:33
      Permalink

      Знову ж таки з хворої на хвору голову “кладемо”(( То йдіть до учнів старших класів, студентів. Проводьте уроки та лекції на теми дошлюбних статевих відносин, планування сімї, ітд ітп. Тільки питання в тому, що так важче, бо “достукатись” до голови молодої людини і донести їй свою думку набагато важче, ніж роздати презервативи студентам на ніч. Правильно, секс був, є і буде, але якщо раніше шлюб брали в 21-23 роки, і несли відповідальність за своє рішення, то сьогодні маємо поза 25. Тут маємо корінь проблеми – ще раз повторюсь, в зруйнованому соціальному інституті “шлюбу”. P.S. не шукайте легких шляхів

      • 06:17 | 30.11.2012 о 06:17
        Permalink

        Мені недуже зрозуміла ваша позиція нарахунок мого коментара. Значіть на вашу думку якщо так важче, то для чого тоді старатися? Якщо тут всі такі правельні, хочуть розумну та не розпусну молодь, яка знає до чого приводть необдумані статеві стосунки, та будує повноцінні стосунки, то хорошою ідеєю було б започаткувати клас, де про такі от наслідки учням розказували, і де давали б поради. Такі класи доречі давним-давно є закордоном, бо батьки почувають себе не комфортно говорити про то з своїми дітьми. “Достукатися” важко, але як на мене людям приблизного одного віку достукатися один до одного набагато легше, хоча я можу помилятися!! На рахунок роздати презервативи, то вони хоть стараються щось зробити, а що зробила для суспільства більшість тих хто сидить тут і засуджує ФМ в даній акції? З фотографій видно, що роздавали не тільки “презервативи на ніч”, а й буклетики про різні хвороби, які передаються статевим шляхом, в надії навчити молодь хоть чомусь корисному. Якщо людина взяла презерватив, а буклетик викинула за 5 метрів, то мені таку людину справді жаль. Такі акції не є дуже продуктивними, але “щось” краще ніж нічого і якщо хоча б 10 % тих хто відкрив буклет і прочитав та запамятав хоть щось, то дана акція пройшла не марно.
        А люди які одружуються поза 25 не несуть відповідальність? Давайте тоді будемо одружуватися в 16-17 років, бо ж чим швидше тим краще! І сексу тоді до шлюбу не буде, бо одружуватися будуть щоб вибачаюся, потрахатися, а потім надоїсть та й можна розлучатися і так поколу. Відповідальність несуть ті кого навчили її нести і вік тут нідочого!
        Доречі, для мене була недуже зрозумілою останя фраза про зруйнований соц. інститут “шлюбу”? Якщо можна її трішки обємніше пояснити. Наперед вибачаюся, якщо вона є десь в попередніх коментарях, забагато ту всякої всячину, недуже вилике бажання читати все з самого початку!

Коментарі вимкнені.