На телефонні лінії Фонду держмайна за рік надійшло дві сотні дзвінків

Регіональне відділення ФДМУ по Тернопільській області  у минулому році провело 12  «Прямих телефонних ліній», на які надійшло більше 200 дзвінків від представників громадськості, ділових кіл Тернопілля,  журналістів місцевих та центральних засобів масової інформації.

Регіональне відділення  веде облік дзвінків та контролює виконання запитів, які надходять під час телефонних ефірів з керівництвом відділення. У прес-службі РВ ФДМУ по Тернопільській області кажуть, що облік ведеться для налагодження більш дієвих  контактів з громадськістю та представниками засобів масової інформації, для забезпечення при цьому відкритості і прозорості своєї роботи,  а також для  реалізації системної роз’яснювальної роботи з пріоритетних питань державної політики, схвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України.

Під час проведення «Прямих телефонних ліній»  зателефонувало 211 респондентів, що на 58 дзвінків (25%) більше, ніж у  2009 році.

Стосовно кількості  дзвінків по кварталах 2010 року можна зазначити, що найменша активність громадян та представників преси була у січні – грудні минулого року,  середня – у літні місяці, дещо вища –  у весняно-осінні періоди. 

У порівнянні з 2009 роком у 2010 році  середня кількість дзвінків під час однієї «прямої  лінії» зросла з 14 до 18 у місяць, що свідчить про появу  нових  питань, вирішення яких потребує консультації, роз’яснення, а то й юридичної підтримки  органу приватизації.

Учасники «Прямих телефонних ліній» у 2010 році найбільше цікавилися  питаннями:

– оренди державного майна – 40%;

– реформування власності та продажу акцій  – 16%;

– правового забезпечення  – 12,7%;

– управління державним майном  – 11,3%.

У порівнянні з 2009-м у 2010 році менше запитань надійшло щодо управління корпоративними правами держави.

Найбільш типовими у 2010 році були питання щодо: порядку участі в конкурсах на право оренди державного майна, застосування  понижуючого коефіцієнту для оренди майна,   надання в оренду   майна органів влади та  військового, щодо нарахування неустойки.

Основні проблеми, які порушувались у телефонних дзвінках, стосувалися:  врегулювання орендних відносин,   передачі гуртожитків, включених до статутних фондів товариств, у комунальну власність, приватизації житла громадянами, що проживають у гуртожитках, виплати дивідендів акціонерними товариствами, паювання землі, приватизації об’єктів незавершеного будівництва.

Цікавилися громадяни й тим, які об’єкти будуть  продаватися,  як оформити право власності на земельну ділянку під об’єктом приватизації, здійснити оцінку майна,  як зробити рецензування звіту оцінки військового майна при передачі майна  в оренду,  які права мають акціонери, іншим.

Загалом, з 2006 року, відколи регіональне відділення розпочало проведення «Прямих телефонних ліній», в орган приватизації надійшло близько 900 дзвінків, на більшість з яких  було надано кваліфіковані відповіді і роз’яснення.

У 2011 році регіональне відділення і надалі проводитиме «Прямі телефонні лінії», які, як показав ріст кількості дзвінків, допомагають багатьом тернополянам і жителям області знайти відповіді на питання, які їх хвилюють, сприяють підвищенню відкритості та прозорості діяльності органу приватизації, піднімають авторитет та сприяють  зростанню довіри до органу влади.

Проведення наступної – першої у 2011 році  «Прямої телефонної лінії»  заплановано на  січень. Телефони керівництва відділення  та  відділів   будуть, як  завжди,  розміщенні  у місцевих друкованих засобах масової інформації, на сайтах  Тернопільської обласної державної  адміністрації, Тернопільської обласної ради,  обласних і районних газет та Інтернет-видань.

Коментарі вимкнені.