Кожна зароблена гривня з алкоголю наносить не менше ста гривень збитків через витрати на лікування, – Михайло Головко
24 березня у Києві громадськість та експерти під час дискусії в Українському кризовому медіа-центрі заявили про неприпустимість повернення реклами алкоголю, зокрема, пива, на радіо і телебачення та у місцях продажу. Серед запрошених до дискусії був і народний депутат з Тернопільщини Михайло Головко.
На думку політика, у парламенті існує «потужне алкогольне лобі», яке об’єдналося з виробниками і медійниками, які втрачають кошти через обмеження реклами, щоб «проштовхнути» повернення реклами на алкоголь.
– В Україні споживають 16,5 літрів на душу населення на рік, тобто Україна один з лідерів у світі за рівнем споживання алкоголю. А пиво – це є алкогольний продукт, який 99% молоді вперше спробували. Через пиво залучаються у першу чергу, підлітки і у подальшому вживають вже міцніші алкогольні вироби, – зауважив Михайло Головко.
Тому, на думку народного депутата, прирівнявши пиво до чаю, молока, компоту, коли на нього не розповсюджуватимуться жодні обмеження, залучатиметься все більше «нової публіки» у вигляді молоді, щоб виробники збільшували свої прибутки.
– Якраз споживання алкоголю наносить великі збитки й шкоду економіці країні. І дуже абсурдно чути з боку виробників, що «от ви вбиваєте нашу галузь, забираєте робочі місця, насправді, все це є цинізм і брехня, адже кожна зароблена гривня з алкоголю наносить не менше ста гривень збитків через витрати на лікування, наслідки ДТП, виробничих травм і т.д. – наголосив депутат.
Коментарі вимкнені.