На що найчастіше в січні скаржилися тернонополяни водоканалу?
Серед них, 6 скарг на якість питної води – вулиці Чайковського, 39/12, Слівенська, 5/19, Лучаківського, 13/27, Старий Ринок ,3, Глінки, 2а, Шухевича, 10. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
23 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП „Тернопільводоканал” www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
Найбільше звернень мешканців – 363 – пов’язані із проханням прочистити дворову каналізацію.
325 звернень від тернополян надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.
Коментарі вимкнені.