На що найчастіше в січні скаржилися тернонополяни водоканалу?

Упродовж січня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської  ради 1580 та  диспетчерську службу  КП „Тернопільводоканал”надійшло  720 звернень мешканців (відповідно 12 та 708 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

Серед них, 6 скарг на якість питної води –  вулиці  Чайковського, 39/12, Слівенська, 5/19, Лучаківського, 13/27, Старий  Ринок ,3,  Глінки, 2а,  Шухевича, 10. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість  питної води  відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

3 скарги стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП „Тернопільводоканал”. Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме – вул. Броварна, 25 – низький тиск подачі питної води був спричинений пошкодженням у ніші підвального приміщення (роботи виконував ЖЕК); бульвар Д. Галицького, 1 – Бандери, 92 — відремонтовано насос на підкачці, вул. Рудницького,17 — відремонтовано запірну арматуру.
23 звернення  тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними  перебої з водою,  або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП „Тернопільводоканал” www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
Найбільше звернень мешканців – 363 – пов’язані із проханням прочистити дворову каналізацію.
325 звернень  від тернополян надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися  з проханням ліквідувати  аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій  мережі чи прочистити затор.

Коментарі вимкнені.