«Дуже добре» – народна оцінка якості обслуговування «Київстар» за 2010 рік
У 2010 році близько 240 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили якість обслуговування при зверненні до call-центру та центрів обслуговування абонентів. Народня оцінка – «дуже добре».
Клієнти «Київстар» вже четвертий рік поспіль беруть участь у програмі «Народна оцінка», за допомогою якої впливають на якість обслуговування. За 2010 рік в оцінюванні роботи call-центру та центрів обслуговування абонентів «Київстар» взяли участь понад 240 тисяч клієнтів.
При цьому середня оцінка рівня роботи call-центру зросла протягом року з 4,47 до 4,53 балів, що означає «дуже добре». Якість роботи центрів обслуговування абонентів, на думку опитаних, також покращилася за цей період, оцінка зросла з 4,68 до рекордних 4,71 бала.
За умовами програми «Народна оцінка» кожен абонент за власною ініціативою може зателефонувати зі свого мобільного за спеціальним коротким безкоштовним номером 466*55* та висловити свою думку щодо рівня обслуговування у call-центрі або центрі обслуговування абонентів. Крім цього, «Київстар» вибірково пропонує клієнтам оцінити якість отриманих послуг у режимі телефонного анкетування після отримання консультацій у call-центрі або центрі обслуговування.
Оцінки виставляються на основі опитування клієнтів за 5-ти бальною шкалою, де 1 – незадовільно, а 5 – відмінно. Визначаючи рівень обслуговування, клієнти «Київстар» оцінюють такі критерії, як, зокрема, задоволеність у цілому та час очікування відповіді. Також важливе значення мають ввічливість та уважність експерта, зрозумілість його пояснень і рівень знань.
Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами Ніна Марцін:
«Ми в «Київстар» уважно прислухаємося до побажань наших клієнтів та враховуємо їхню думку. Дякуємо за Ваше небайдуже ставлення, результати народної оцінки – це безцінний внесок в удосконалення якості наших послуг. Ми впевнені, що в 2011 році наше співробітництво буде таким же успішним. «Київстар» завжди відкритий для спілкування та запрошує клієнтів і надалі ділитися своєю думкою про якість роботи за коротким безкоштовним номером 466*55*».
«Київстар» потурбувався, щоб його клієнти мали можливість впливати на якість обслуговування та послуг.
Коментарі вимкнені.