Користувачів соціальних мереж та політиків об’єднав Lviv Social Media Camp
19 лютого Львів радо приймав гостей, які завітали на конференцію “Lviv Social Meia Camp”, що проходила в приміщенні Українського Католицького Університету.
“Lviv Social Meia Camp” – особлива подія, адже це перша конференція такого рівня в Західній Україні. Вона об’єднала представників бізнесу, влади, журналістів, програмістів, маркетологів та усіх хто активно працює в соціальних інтернет мережах. Кожен з учасників зміг послухати доповіді на цікаву йому тематику, адже конференція одночасно проходила в чотири потоки: “Social Media Marketing(SMM)”, “SMM для бізнесу”, “Нове суспільство”, “Розробка під соіальні мережі”.
Потік “Social Media Marketing (SMM)” зібрав учасників, яких цікавить просування брендів та маркетингові промокромпанії з допомогою сучасних соціальних мереж. У доповідях торкнулись питання про необхідність маркетологам задіювати соціальні мережі для просування свого бренду через Інтернет. Доповідачі наводили приклади застосування соціальних медіа для розкрутки брендів в Україні.
Потік “SMM для бізнесу” зібрав чи не найбільшу кількість слухачів, адже тема продажів та електронної комерції у соцмедіа, є не менш актуальною ніж розкрутка персонального бренду. Доповідачі у цій секції розповідали про те, як соціальні мережі можуть вплинути на зростання обсягу продажів, як знайти партнерів для бізнесу і провести повноцінний та цікавий конкурс.
Великий ажіотаж створив потік «Нове суспільство», де зібрались журналісти, блогери, громадські діячі і просто бажаючі почути відомих особистостей, серед яких були Олег Тягнибок, Леся Оробець та Олена Білозерська. Тематика потоку була досить широкою. Говорили тут і про твіттер, і про українські блоги, і про вплив соціальних медіа на журналістику та роль соціальних мереж у житті політика.
Програму потоку «Розробка під соціальні медіа» зібрала низку програмістів і бажаючих почути про сучасні українські стартапи (стартап- це нещодавно створений ІТ-продукт, що побудований на основі інновацій або інноваційних технологій та ідей). Доповідачі розповіли і про уже готові стартапи (Refby.my, YouScan), а також про розробку додадків під соціальні мережі.
Особливостями Lviv Social Media Camp стали актуальність інформації від доповідачів, подача інформації з «перших рук» – тобто від практиків, цікаві зустрічі з професіоналами та друзями по соціальниїх мережах, можливість попіаритись та поділитись контактами й візитками і звичайно гарна атмосфера, яку створювали усі учасники конференції. Потрібно віддати належне і організаторам «Lviv Social Media Camp», які незважаючи на дрібні проблеми організували свято для усіх на вищому рівні.
Доповіді були цікаві, тому час минув дуже швидко і в 19-00 зали почали пустіти, учасники конференції роз’їжджались по домівках, а гості з інших міст ще мали можливість поїхати на екскурсію вечірнім Львовом.
Андрій Бест
Хороша зустріч вийшла – як доповідачі, так і “тусовка” потішили. Леся Оробець вразила!