Очищаємо центр, засмічуємо окраїни, – як у Тернополі борються зі зовнішньою рекламою

Тернопіль поступово очищає центральну частину міста від елементів великої зовнішньої реклами. Про це розповів начальник управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека на прес-конференції, яка відбулася 2 грудня.

«У нас є концепція з очищення центральної частини міста від біл-бордів та сіті-лайтів до 2019 року, натомість ми переміщаємо ці рекламні конструкції на так звані «треті зони», тобто біля об’їзної дороги, – розповідає Юрій Дейнека. – Зазначу, що протягом 2014 року виконавчий комітет не надав жодного дозволу на розміщення нових біл-бордів та сіті-лайтів у місті, і кількість останніх зменшилася з 176 до 150 штук».

Юрій Дейнека також зазначив, що до Тернополя часто приїжджають делегації з інших міст перейняти досвід очищення міста від реклами, якою ще два роки тому були обклеєні стовпи, огорожі, зупинки.

«Сьогодні комунальне підприємство обладнало спеціальні тумби для зовнішньої реклами, здебільшого на електричних стовпах. Місто постійно очищається також від дрібних видів реклам, які несанкціоновано розміщувалися раніше, – додає Юрій Дейнека. – Допомагає у наведенні порядку муніципальна поліція, яка виявляє порушників, виписує штрафи».

До слова, за 11 місяців цього року у міський бюджет від надходжень за розміщення зовнішньої реклами спрямовано 3 мільйони 95 тисяч гривень, тоді як у 2013 році ця сума була 3 мільйони 50 тисяч гривень. Також цього року не використовувалися бюджетні кошти на соціальну рекламу, лише надавалися під різні проекти місця на біл-бордах та сілі-лайтах.

Коментарі вимкнені.