Податківці самі звільнили з роботи свого колегу за корупцію
З метою протидії в органах державної податкової служби корупції та вжиття дієвих заходів, направлених на профілактику і попередження корупційних діянь, а також злочинів у сфері службової діяльності, в тому числі хабарництва, з початку поточного року відділом внутрішньої безпеки при ДПА в Тернопільській області Управління внутрішньої безпеки ДПС України проведено 12 службових перевірок.
За їх результатами керівникам податкових інспекцій області направлено 7 подань для вжиття заходів реагування по усуненню порушень, складено 2 адміністративних протоколи, у зв’язку із чим 1 працівника притягнуто до дисциплінарної відповідальності, 1 податківця звільнено. За матеріалами службових перевірок органами прокуратури стосовно працівників податкової служби порушено 2 кримінальні справи.
З метою забезпечення відкритості та прозорості роботи податкової служби області і висвітлення результатів боротьби з корупційними проявами та посадовими злочинами в органах державної податкової служби в поточному році проведено 124 профілактично-роз’яснювальних заходи.
Про випадки протиправних та корупційних дій мешканці Тернопілля можуть повідомити за телефоном (044) 284 00 07 новий сервіс від Державної податкової служби України „Пульс податкової”, або звернутись за адресою: м. Тернопіль вул. Білецька, 1, кабінети 705, 707 – повідомив начальник відділу внутрішньої безпеки при ДПА в Тернопільській області Управління внутрішньої безпеки ДПС України Олександр Малець.
По результатах камеральної перевірки 08.11.2011р. СДПІ ДПІ м. Трускавця Локай А.В. – державним службовцем (в однині) складено та підписано Акт №159/15-00/20798879 про результати камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток…, який ми отримали з листом №10101/10/15-00 від 08.09.2011р. (що виписаний заднім числом за підписом заступник голови комісії з проведення реорганізації ДПІ у м. Трускавець, заступник начальника ДПІ у м. Трускавець п. М.Є. Вуйко, тобто вчинено службове підроблення) 15.11.2011р. та подали заперечення на Акт №2-К від 16.11.2011р..
Відповідно до ст.. 75.1.1. ПКУ камеральною вважається перевірка, яка Проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.
Відповідно до ст. 200.10. ПКУ протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.
Даний Акт від 08.11.2011р. складено з пропущенням термінів проведення таких перевірок та з пропущенням термінів проведення камеральних перевірок та підписано однією особою в супереч ПК У (кодексом чітко передбачено, що перевірка проводиться та акт підписується (особами у множені) кількома особами податкової служби) таким чином СДПІ Локай А.В. при складанні такого акту порушив ст.. 6; 8; 19; 21; 22; 58; 60; 68 Конституції України, ЗУ «Про державну службу» та податковий кодекс України, як мінімум ст. 4.1.4. 56.21..
Також слід звернути увагу на те, що Акт СДПІ Локай А.В. склав виконуючи злочинний наказ, звужуючи наші права, зловживаючи повноваженнями, владою, перевищенням повноважень, влади порушуючи присягу за попереднім зговором з метою грабежу нашого підприємства.
З даним актом ми не згідні з наступних підстав
– Нами подано декларацію у відповідності до Конституції України, закону та податкового кодексу, а тому даний незаконний, протиправний. злочинний акт, який є лише підтвердженням того, що нас, зловживаючи повноваженнями, перевищуючи повноваження за попереднім зговором, грабують в черговий раз, був складений всупереч чинному законодавству України.
– При складанні даного акту СДПІ Локай А.В. керувався невідомо чим, хоча відповідно до Конституції України та Закону державний службовець зобов’язаний керуватись у своїй діяльності виключно Конституцією та Законом, та не обмежувати наших прав і не позбавляти нас наших прав, а у випадку одержання доручення, яке суперечить чинному законодавству, державний службовець зобов’язаний невідкладно в письмовій формі доповісти про це посадовій особі, яка дала доручення, а у разі наполягання на його виконанні – повідомити вищу за посадою особу та у відповідності до Закону зобов’язаний недопустити порушення прав і свобод людини та громадянина;
– Даний акт по своїй суті є незаконним, протиправним та злочинним, оскільки зловживаючи повноваженнями, перевищуючи повноваження (адже грабувати підприємства у державного службовця повноважень немає), порушуючи присягу СДПІ Локай А.В. грабує наше підприємство;
– Складання такого Акту є прямим злочином, відповідальність за складання такого Акту передбачена ККУ (зловживання владою, повноваженнями, перевищення влади, повноважень, грабіж групою осіб зловживаючи повноваженнями, виконання злочинних наказів, розпоряджень, складання таких актів і ін.. лише підтверджує факт злочину).
Наша позиція та наші правомірні дії, щодо перенесення збитків (витрат) попередніх періодів, підтверджується листом КОМІТЕТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОДАТКОВОЇ ТА МИТНОЇ ПОЛІТИКИ від 10.11.2011р. N 04-39/10-1160.
25.11.2011р., на нашу скаргу, ми отримали відповідь ДПІ м. Трускавець №10595/10/15-036 від 24.11.2011р. в якому зазначається лише «За результатами розгляду встановлено про відсутність законодавчих підстав для задоволення поданого Вами заперечення».
Одразу слід звернути увагу на те, що заступник голови комісії з проведення реорганізації ДПІ м. Трускавець, заступник начальника ДПІ у м. Трускавець п. Вуйко М.Є. порушивши присягу порушив ст.. 40 Конституції України Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк, а саме надав необґрунтовану відповідь, що призвело до позбавлення нас Конституційного права на отримання обґрунтованої відповіді. Крім статті 40 КУ п. Вуйко М.Є. порушив статтю 68 КУ Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності., порушив основний обов’язок держслужбовця та ЗУ «Про державну службу» в цілому, а також порушено і ін.. закони, кодекси та ст.. 6; 8; 19; 21; 22; 58; 60; Конституції Ураїни.
Також обґрунтовані відповіді на інші питання в листі взагалі відсутні
25.11.2011р. вчиняючи грабіж, вчиняючи переслідування ДПІ м. Трускавець винесло за підписом заступника голови комісії з проведення реорганізації ДПІ м. Трускавець, заступника начальника ДПІ у м. Трускавець п. Вуйко М.Є. протиправне та злочинне податкове повідомлення-рішення з метою, в черговий раз, пограбувати наше підприємство.
Ми з даним повідомленням-рішенням не згідні, оскільки нами у відповідності до Конституції та закону подано декларацію та зазначені в ній дані, що підтверджується листом Комітету Верховної ради від 10.11. 2011р..
Дане податкове повідомлення-рішення, акт та протиправні дії державних службовців нами були оскаржені.
Листом нас повідомили, що перевірка продовжена до 02.02.2012р.
А 27.12.2011р. ми отримали відповідь на нашу скаргу №33944/10/15-109/612 від 23.12.2011р.за підписом заступника голови комісії з проведення реорганізації ДПА у Львівській області заступника голови ДПА у Львівській області п. Лепецького Ю.І..
Одразу слід звернути увагу на те, що відповідно до чинного законодавства України відповідь повинна бути обґрунтованою, по суті скарги та надана в термін встановлений законом.
Однак дана відповідь №33944/10/15-109/612 від 23.12.2011р. не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме відповідь надана не по суті скарги та відсутні обґрунтування правомірності дій держслужбовців ДПІ м. Трускавець.
Також слід звернути увагу на те, що при розгляді скарги не з’ясовано та не вказано якою нормою Закону заборонено вносити в декларацію за ІІ квартал збитки, які були зазначені в декларації за І квартал із збитками попередніх періодів чи норму Закону, якою заборонено вносити в декларацію за ІІ квартал збитки попередніх періодів (збитки, які виникли до 01.01.2011р.), не з’ясовано та не вказано, яку саме норму Закону ми порушили, не зазначено жодного обгрунтування, щодо службового підроблення п. Вуйко, не зазначено чим держслужбовці керувались при складанні таких актів та податкових повідомлень-рішень, чим держслужбовці керувались при звуженні наших прав, а також при проведені перевірки не досліджено та не зазначено у листі – відповідей на ряд інших питань.
Таким чином заступник голови комісії з проведення реорганізації ДПА у Львівській області заступник голови ДПА у Львівській області п. Лепецького Ю.І. в зговорі з державними службовцями ДПІ м. Трускавець, зловживаючи владою повноваженнями, порушуючи присягу ухиляється від виконання своїх прямих обов’язків покладених на нього у відповідності до ЗУ «Про Державну службу» з метою покрити злочинні дії своїх колег.
02.02.2012р. ми отримали рішення про результати розгляду первинної скарги №12/10/25-005/1 від 31.01.2012р. за підписом голови ДПС у Львівській області п. Пекарчука В.С. в якій нам відмовлено у задоволені скарги.
При винесенні даного рішення голова ДПС у Львівській області зловживаючи повноваженнями, порушуючи присягу, порушуючи ст.. 6; 8; 19; 21; 22; 40; 58; 60; 68 Конституції України, ЗУ «Про державну службу» та податковий кодекс України, як мінімум ст. 4.1.4.; 56.21., ігноруючи лист КОМІТЕТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОДАТКОВОЇ ТА МИТНОЇ ПОЛІТИКИ від 10.11.2011р. N 04-39/10-1160 з метою покрити злочинні та протиправні дії державних службовців, протиправно відмовляє нам у задоволенні скарги.
Також слід звернути увагу на те, що при розгляді нашої скарги від 02.12.2011р. за №4-К, у рішенні не зазначено і не встановлено, якою нормою закону заборонено переносити збитки (витрати) попередніх періодів у декларацію за ІІ квартал 2011р.. також не з’ясовано чим керувались державні службовці коли позбавляли нас прав та обмежували наші права, не з’ясовано хто дав державним службовцям таке право, чому держслужбовці порушили принцип верховенства права, статті Конституції України та присягу, не з’ясовано на якій підставі державні службовці беруть на себе повноваження Верховної Радиа (при чому навіть ВР України немає права позбавляти прав та обмежувати права), не взято до уваги лист КОМІТЕТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОДАТКОВОЇ ТА МИТНОЇ ПОЛІТИКИ від 10.11.2011р. N 04-39/10-1160, а також нез’ясовано ряд інших питань та не взято до уваги норми чинного законодавства та Конституції України.
Зважючи на КонституціюУкраїни, ст..4.1.4; 56.21. ПКУ, лист КОМІТЕТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ФІНАНСІВ, БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОДАТКОВОЇ ТА МИТНОЇ ПОЛІТИКИ від 10.11.2011р. N 04-39/10-1160, то порушень з нашого боку немає, а вищезгадані акт, податкове повідомлення-рішення та рішення ДПС у Львівській області – є протиправними, злочинними та такими, що призводять до позбавлення нас прав і обмежують наші права та відповідно підлягають скасуванню.
А дії усіх державних службовців, при даній ситуації, відповідно – є злочинними та протиправними.
Таким чином державні службовці зловживаючи повноваженнями, перевищуючи повноваження, порушуючи принцип верховенства права та Конституцію вцілому, порушуючи присягу та ЗУ «Про державну служу» позбавляють нас прав, грабують наше підприємство (грабіж в особливо великих розмірах) та покривають один одного.
І взагалі дані події, протиправні та злочинні дії державних службовців наштовхують на думку, що мене провокують та підштовхують до дачі хабара.